آفتاب
در تمرین امروز استقلال انجام شد؛

حضور قلعه‌نویی با لباس شخصی و سوژه‌ای که بازیکنان دنبال کردند/ اشک کاروالیو درآمد

حضور قلعه‌نویی با لباس شخصی و سوژه‌ای که بازیکنان دنبال کردند/ اشک کاروالیو درآمد

اولین جلسه تمرینی تیم استقلال پس از بازگشت از عربستان امروز در شرایطی برگزار شد که دوازده بازیکن این تیم غایب بودند و امیر قلعه‌نویی هم با کت و شلوار نظاره گر تمرین دیگر بازیکنان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین تیم استقلال پس از بازگشت از عربستان از ساعت 17:30 امروز یکشنبه و در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. مجید غلام‌نژاد، سیدمهدی رحمتی، جلیوید ساموئل، بوبکر کبه، مهدی نظری، احمد جمشیدیان، نیکبخت واحدی، سیاوش اکبر پور، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، هاشم بیک‌زاده و امیر حسین صادقی 12 بازیکنی بودند که در تمرین حضور نداشتند و تنها حنیف عمران‌زاده، محمد قاضی، آرش برهانی، مهرداد اولادی، پژمان نوری، حسین حسینی، ایمان مبعلی و آنتونیو کاروالیو بازیکنانی بودند در اولین تمرین حضور داشتند.

سرمربی استقلال با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد و کار تمرینی تیم را به ستار همدانی و ایمان عالمی سپرد تا خود تنها از راه دور نظاره گر تمرین باشد.

کاروالیو که با چند دقیقه تاخیر در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود ابتدا حدود 10 دقیقه به طور انفرادی دور زمین مشغول دویدن شد و سپس به تمرینات گروهی پیوست و با سایر بازیکنان تمرین کرد. حدود 20 تن از هواداران استقلال در تمرین حضور داشتند و از امیر قلعه نویی می‌خواستند که فصل بعد هم نیز در استقلال بماند و به این تیم سروسامان ببخشد.

سوژه اصلی تمرین امروز استقلال اما بحث افشای قرارداد بازیکنان استقلال بود که تمام بازیکنان نسبت به این مساله گله داشته و عنوان می‌کردند که با گذاشتن این قرارداد در سایت وزارت ورزش، مردم فکر می‌کنند که واقعا ما تمام این پول را می‌گیریم و در پول غوطه ور هستیم اما آنها نمی‌دانند در اکثر مواقع گرفتن همه پول برای ما محال و تنها یک آرزو است.

در جریان این جلسه تمرینی میرشاد ماجدی، منصور پورحیدری، سیروس دین محمدی در کنار امیر قلعه نویی نشسته و چند دقیقه‌ای با او گفتگو کردند.

همچنین تعدادی از هوادارانی که در تمرین استقلال حضور داشتند اظهار ناراحتی می‌کردند که با توجه به اینکه استقلال آخرین بازی خود را  روز چهارشنبه برگزار خواهد کرد، مدتی به دلیل تعطیلی تمرینات دیگر نمی‌توانند تمرین تیم مورد علاقه‌شان را شاهد باشند.

در ابتدای تمرین و بدون صحبت همیشگی قلعه نویی، بازیکنان زیر نظر مربی بدن ساز، بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند و در آیتم پایانی بازیکنان یک فوتبال درون تیمی را در غالب دو تیم سبز و نارنجی برگزار کردند که ایمان مبعلی، آرش برهانی و محمد قاضی بهتر از سایرین بودند. در این بازی ستار همدانی هم با پوشیدن کاور سبز به یکی از تیم‌ها ملحق شد و همانند دوران جوانی‌اش با شور و شوق خاصی بازی می‌کرد.

در اواخر تمرین آنتونیو کاروالیو که به دلیل مصدومیت از ناحیه ران اجازه ادامه تمرین پیدا نکرد، به شدت شروع به گریه کردن کرد که این مساله باعث شد اطرافیان وی تحت تاثیر قرار بگیرند.

تمرین تیم فوتبال استقلال در ساعت 18:40 به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت 17:30 تمرینات خود را ادامه خواهد داد.

 

کد N235459

وبگردی