آفتاب

وزیر نیرو سه شنبه به کمیسیون انرژی مجلس می رود

وزیر نیرو سه شنبه به کمیسیون انرژی مجلس می رود

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:بر اساس برنامه اعلام شده ،قرار بود وزیر نیرو در جلسه امروز کمیسیون حضور یابد که مقرر شد روز سه شنبه در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شود.

ˈعلی مرویˈ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: قرار بود وزیر نیرو در نشست امروز کمیسیون حضور یابد و درباره راهکارهای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در وزارت نیرو توضیح دهد که با توجه اعلام حضور وی در روز سه شنبه به مجلس ،در نشست امروز حضور نیافت و قرار شد روز سه شنبه برای توضیحات به کمیسیون بیایند.

وی در عین حال افزود:معاونین ویر نیرو امروز در کمیسیون حضور یافتند.

مروی با اشاره به مباحث مطرح شده در زمینه افزایش قیمت برق و تجدید نظر در تعرفه ها اظهار داشت:بر اساس توضیحاتی که معاون برق و انرژی وزیر نیرو ارائه کرد،میزان افزایش 80 درصد از قبض های برق بین یک هزار تا هفت هزار تومان بوده است و بیشتر مباحث مطرح شده در رسانه ها سوء برداشت بود که البته باز قبوض ارسال شده مورد بررسی مجدد قرار می گیرند.

به گفته این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ،این کمیسیون گزارش خود درباره طرح حمایت از صنعت برق را برای طرح در صحن ارایه کرده است که در نوبت بررسی قرار دارد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: قرار بود امروز کارشناسان انرژی اتمی در کمیسیون حضور یابند که به علت حضور این کارشناسان در هیات دولت قرار شد آنها نیز همچون وزیر نیرو، روز سه شنبه در کمیسیون انرژی مجلس حضور یابند.

سیام(4)**2021** 1418
کد N235419

وبگردی