آفتاب

کلیات طرح نجات و احیا دریاچه ها و تالاب های کشور در کمیسیون کشاورزی تصویب شد

کلیات طرح نجات و احیا دریاچه ها و تالاب های کشور در کمیسیون کشاورزی تصویب شد

تهران-ایرنا-عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: کلیات طرح نجات و احیای دریاچه ها و تالاب های کشور در کمیسیون کشاورزی تصویب شد.

سکینه عمرانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز - یکشنبه - این کمیسیون گفت: در این جلسه همچنین چهار ماده از طرح 29 ماده ای نجات و احیای دریاچه ها و تالاب های کشور به تصویب رسید.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی درباره دیگر مصوبات نشست امروز کمیسیون کشاورزی گفت: در جلسه امروز همچنین لایحه تصویب پروتکل حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی های ناشی از منابع طبیعی و فعالیت های مستمر در خشکی، الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر تصویب شد.



**تصویب کلیات بیمه همگانی در کمیسیون اجتماعی مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اعلام کرد: کلیات طرح بیمه همگانی و کلیات و جزییات طرح عضویت سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در شورای عالی اشتغال در جلسه امروز یکشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

فرج الله عارفی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: کلیات طرح بیمه همگانی به بیمه شدن افراد بیکار در جامعه که سرپرست خانوار هستند اشاره دارد که این افراد را از بیمه بازنشستگی نیز برخوردار می کند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه امروز این کمیسیون همچنین کلیات و جزییات طرح عضویت سرپرست کمیته امام خمینی(ره) در شورای عالی اشتغال کشور تصویب شد.

سیام**9121 ** 1418
کد N235375

وبگردی