آفتاب
منابع اردنی اعلام کردند:

بازدید سفیر آمریکا در اردن و جمعی از سناتورهای سنا از مرزهای اردن-سوریه

بازدید سفیر آمریکا در اردن و جمعی از سناتورهای سنا از مرزهای اردن-سوریه

منابع اردنی از بازدید سفیر آمریکا و هیئت همراهش شامل تعدادی از نمایندگان مجلس سنا از مرزهای اردن با سوریه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الاخباریه، منابع اردنی از بازدید استورات جونز سفیر آمریکا در اردن به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس سنا از مرز اردن و سوریه خبر دادند.

این دیدار در شرایطی انجام می شود که برخی از رسانه های آمریکایی اعلام کرده اند که دستگاه های اطلاعاتی آمریکایی مخالفان سوری را در اردن برای اعزام به سوریه برای کمک به گروههای تروریستی آموزش می دهد.

این منابع از گفتگوی فرمانده گارد مرزی اردن با هیئت آمریکایی خبر دادند و اینکه ارتش اردن تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به آوارگان سوری به کار بسته است اما این فرمانده اردنی به وظایف معمول گارد مرزی که ممانعت از ورود تروریستها به اردن و بالعکس به طور آزادانه است اشاره ای نکرد.

این فرمانده اردنی از فراهم آوردن همه ابزار لازم گرمایشی، غذا و آب برای آوارگان سوری خبر داد. این در حالی است که بسیاری از آوارگان مقیم اردوگاه الزعتری در اردن خواهان بازگشت به سوریه هستند زیرا از ساده ترین امکانات زندگی محروم هستند

سفیر آمریکا و هیئت همراهش نیز از نقش اردن حمایت کردند.

شایان ذکر است که اخیرا اخباری درباره انتقال تروریستهای آموزش دیده از مرز هوایی به ترکیه و اعزام آنها به سوریه و مشارکت آنها در یورش اخیر تروریست ها با حمایت ترکیه به سوریه خبر داده اند.

کد N235274

وبگردی