آفتاب

سخنگوی وزارت کشور: درباره گروهبان دانایی فر خبر جدیدی نداریم/ نمایندگان در اظهار نظر امنیتی دقت کنند

سخنگوی وزارت کشور: درباره گروهبان دانایی فر خبر جدیدی نداریم/ نمایندگان در اظهار نظر امنیتی دقت کنند

ایسنا نوشت:

سخنگوی وزارت کشور گفت: با وجود این‌که هنوز اطلاعی از شرایط دانایی‌فر در دست نیست، باید بگویم دیدار رئیس‌جمهور با خانواده دانایی‌فر اخلاقی بود.

حسینعلی امیری در حاشیه مراسم درگذشت آیت‌الله رضوانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با تاثیر سفر اخیر رئیس‌جمهور در افزایش امنیت و توسعه استان سیستان و بلوچستان گفت: سفر رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا به استان سیستان و بلوچستان در راستای سفرهای دولت تدبیر و امید صورت گرفت که هر از گاهی انجام می‌گیرد.

امیری در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با وضعیت شهید دانایی‌فر گفت: هنوز از سرنوشت دانایی فر خبری در دست نیست و رئیس‌جمهور با توجه به در نظر گرفتن اخلاقیات تشخیص داد که با خانواده دانایی‌فر دیدار کند و این کار حداقل انتظاری بود که می‌رفت، ولی متاسفانه هنوز از وضعیت او اطلاعی در دست نداریم.

سخنگوی وزارت کشور در رابطه با اظهارنظر برخی از نمایندگان در مورد دانایی‌فر گفت: باید در رابطه با مسائل امنیتی با دقت بیشتری اظهارنظر شود. به ویژه زمانیکه این اظهارنظرها با آبروی افراد در ارتباط باشد، زیرا از نظر اخلاقی، قانونی و شرعی باید ملاحظه آبروی افراد را کرد. با این حال من در رابطه با اظهارنظر نماینده‌ای که در مورد دانایی‌فر صحبت کرد شخصا اطلاعی ندارم و این اخبار را از سایت‌ها خوانده‌ام.

 

45231

 

کد N234875

وبگردی