آفتاب
آملی‌لاریجانی:

وظایف خود را در زمینه سیاست‌های کلی سلامت انجام می‌دهیم

وظایف خود را در زمینه سیاست‌های کلی سلامت انجام می‌دهیم

رییس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی وظایف خود را در زمینه سیاست‌های کلی سلامت که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در حاشیه مراسم افتتاح کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نقش قوه قضاییه در زمینه اجرای سیاست‌های ابلاغی کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری چیست؟ گفت: هر یک از قوا در این زمینه نقش دارند و طبیعتا قوه قضاییه نیز با رصد کردن تمام امور مرتبط با قوه قضاییه در این زمینه عمل می‌کند.

وی افزود: به ویژه بخش‌های نظارتی دستگاه قضایی مانند سازمان بازرسی کل کشور دارند پیگیری می‌کنند که یک بسته کامل برای اجرای سیاست‌های کلی سلامت ارائه شود.

رییس قوه قضاییه با اشاره به افتتاح کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه، گفت: کاری که امروز انجام گرفت نه فقط برای اجرای سیاست‌های کلی سلامت، بلکه برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای دستگاه قضایی است.

آملی لاریجانی اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت معیشت و سلامت کارکنان دستگاه قضایی اهمیت زیادی دارد و این امر در سلامت روحی و جسمی آنان موثر است که در نهایت به صورت نشاط برای همه کشور متجلی می‌شود.

انتهای پیام

کد N234787

وبگردی