آفتاب

بشیری در تذکری: اقدامات آمریکا در موضوع هسته‌ای حکایت از صداقت ندارد

بشیری در تذکری: اقدامات آمریکا در موضوع هسته‌ای حکایت از صداقت ندارد

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت که اراده نظام بررسی موضوع هسته‌ای در قالب دیپلماسی است اما آمریکای جنایتکار و پیر استعمارگر اقداماتی بدون صداقت را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فرهاد بشیری در تذکر شفاهی در پایان جلسه علنی امروز با تبریک سالروز تشکیل تاسیس سپاه، ولادت امام راحل و حضرت فاطمه(س) و روز زن و مادر را به همه ملت ایران به ویژه زنان و مادرانی که فرزندان شجاع را تربیت کرده‌اند، تبریک و گفت فرزندانی که جمع زیادی از آن ها به شهادت رسیدند تا ما عزت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اولین تذکرم به رئیس مجلس و هیات رییسه است گفت: رئیس مجلس و هیات رییسه باید شان مجلس را در برابر برخی جراید و رسانه‌ها که مجلس را مورد حمله قرار می دهند حفظ کنند. آنها حقایق را به جامعه نمی‌گویند. انتظار می‌رود هیات رییسه با پیگیری دقیق، با این موضوع با جدیت برخورد کند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: در صورتی که اراده مجلس حل موضوع هسته‌ای در قالب دیپلماسی است مشاهده می‌شود که آمریکای جنایتکار با عدم صداقتش و پیر استعمارگر اقداماتی را انجام می‌دهند که حکایت از نداشتن صداقت است.

وی از مسئولان وزارت خارجه خواستار شد تا با شجاعت و هیمنه فاطمی مسائل را دنبال کرده تا ان شاءالله حقوق حقه ملت احصا شود.

نماینده مردم پاکدشت در تذکری به وزیر بهداشت خواستار بهره‌برداری در موعد مقرر بیمارستان 130 تخته شهدای پاکدشت و تامین تجهیزات و کادر پزشکی آن شد و بر لزوم تسریع در بهره‌بردای کمربندی و متروی پاکدشت و تکمیل محور بابایی پاکدشت شد.

بشیری در پایان از وزیر ورزش خواست تا دقت بیشتری در موضوع ورزش داشته باشد و تاکید کرد که پول ورزش تنها به فوتبال تزریق نشود چون ما خیلی در آن‌ها هویت دینی اخلاقی نمی‌بینیم البته تاکید ما لزوم توجه به همدلی بیشتر در مجموعه جوانان و ورزش است.

انتهای پیام

کد N234550

وبگردی