آفتاب

نماینده قوچان: جای انتقاد از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در تریبون عمومی نیست

نماینده قوچان: جای انتقاد از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در تریبون عمومی نیست

نماینده مردم قوچان در مجلس با انتقاد از طرح شتابزده برخی دیدگاه‌ها در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: با فرض اینکه این دیدگاه‌ها با حسن نیت مطرح می‌شود باز هم به فرآیند تامین منافع ملی ضربه می‌زند. جای اینگونه انتقادها در تریبون عمومی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هادی شوشتری، نماینده مردم قوچان در نطق میان‌دستور خود با تاکید بر اینکه وظیفه شرعی و قانونی همه ما این است که به دولت و رئیس‌جمهور کمک کنیم گفت: مذاکرات هسته‌ای پیچیده است و از جنس تبیین سیاست‌های دفاعی و امنیتی کشور است. تیم مذاکره‌کننده قطعا اقدامات خود را با نهادهای بالادستی نامبرده در قانون اساسی هماهنگ می‌کند. مجلس باید از دیپلمات‌ها و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حمایت کند.

شوشتری ادامه داد: طرح شتابزده برخی دیدگاه‌ها با فرض اینکه با حسن نیت هم همراه باشد به فرآیند تامین امنیت ملی ضربه می‌زند. جای اینگونه انتقادها در تریبون عمومی نیست.

نماینده مردم قوچان در ادامه با تاکید بر لزوم تعامل موثر بین دولت و مجلس گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته از بین گزینه‌های مختلف گزینه اعتدال را انتخاب کرده‌اند و وظیفه ما این است که از دولت حمایت کنیم.

وی همچنین با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: در فاز اول،‌ دولت رقمی معادل 130 هزار میلیارد تومان پول نقد بین مردم توزیع کرده است. این بیشتر از کل بودجه عمرانی کشور است. تاکید بر اینکه کسانی که می‌توانند از دریافت یارانه‌ها انصراف دهند لازم است. چرا که اگرچه اجرای هدفمندی یارانه‌ها یک اقدام اساسی است اما اجرای نادرست آن توسط دولت قبلی تولید و اشتغال را به شدت آسیب‌پذیر کرده است.

انتهای پیام

کد N234219

وبگردی