آفتاب

حزب اسلامی کار سه همایش گسترده برگزار می کند

حزب اسلامی کار سه همایش گسترده برگزار می کند

تهران- ایرنا- حزب اسلامی کار در اردیبهشت و خرداد ماه آینده سه همایش گسترده برگزار می کند و علاوه بر این، کنگره خود را نیز امسال بر پا خواهد کرد.

محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: همایش تقدیر از زنان کارگر و همایش یارانه ها در اردیبهشت ماه و با حضور کارشناسان، مسولان اجرایی، کارگران و نخبگان در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش تقدیر از زنان نمونه که در آستانه روز جهانی کارگر خواهد بود 9 اریبهشت ماه در دفتر این حزب برگزار خواهد شد و همایش یارانه ها نیز اواخر اردیبهشت و با شرکت کارشناسان اقتصادی برپا می شود.

رییس دفتر سیاسی حزب اسلامی کار موضوع همایش دیگر این حزب را سیاسی و اجتماعی عنوان کرد و گفت که این همایش در خرداد ماه و با حضور کارشناسان وافراد صاحب نظر برگزار خواهد شد.

نیشابوری یکی از مباحث همایش سیاسی – اجتماعی خرداد ماه را موضوع انتخابات خواند و افزود: در این همایش اخلاق سیاسی، مشارکت سیاسی و جایگاه احزاب در فعل و انفعالات سیاسی کشور مطرح و بررسی می شود؛ البته زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار در باره رویکرد احزاب در دولت تدبیر و امید گفت: فضای سیاسی جدید کشور ایجاب می کند احزاب فعال تر شوند و رویکرد دولت یازدهم هم نسبت به احزاب سیاسی و تشکل های مردم نهاد در حوزه اجتماعی مثبت است و این موجب امیدواری است.

نیشابوری خاطر نشان کرد: به طور حتم احزابی که در سالهای گذشته مورد بی مهری دولت قبل واقع شده بودند فعال تر می شوند.

وی اضافه کرد: ما نیز در این فضای شفاف تلاش داریم سهم بسزایی در روند پیشرفت کشور ایفا کنیم که بدین منظور این برنامه ها و همایش ها را تدارک دیده ایم.

سخنگوی حزب اسلامی کار همچنین اعلام کرد که کنگره سراسری حزب اسلامی کار در نیمه دوم سال 93و با حضور تمامی دبیران استانی این حزب، کارشناسان و مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

سیام**7261 **1449
کد N233394

وبگردی