آفتاب
صبح فردا برگزار می‌شود؛

اولین جلسه هیات مدیره دوره بیست و هشتم کانون وکلای مرکز

اولین جلسه هیات مدیره دوره بیست و هشتم کانون وکلای مرکز

برای پست ریاست کانون وکلای دادگستری مرکز چند نفر داوطلب وجود دارد که مهم ترین آنها دکتر نجفی توانا و آقای فرض پور هستند.

اولین جلسه بیست و هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

محمدرضا کامیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: پیرو انتخابات 22 اسفند سال گذشته که منجر به انتخاب 18 نفر از دواطلبان عضویت در بیست و هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای مرکز شد، فردا یکشنبه (31 فرودین) اولین جلسه دوره جدید هیات مدیره برگزار می شود.

این عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اظهار کرد: گرچه قرار بود این جلسه سه شنبه هفته گذشته برگزار شود ولی به جهت یک برنامه غیرمترقبه که برای یکی از منتخبان که احتمالا از داوطلبان کرسی ریاست هم خواهند بود،‌جلسه از سه شنبه 26 فروردین به فردا موکول شد.

وی با بیان اینکه طبق آیین نامه داخلی،‌ هیات مدیره در اولیه جلسه از میان اعضای اصلی اقدام به انتخاب رییس، ‌دو نائب رییس، ‌دو بازرس و دو منشی می کند،‌ در مورد افرادی که کاندید تصدی پست ریاست کانون وکلای دادگستری مرکز هستند،‌گفت:‌ برای پست ریاست کانون وکلای دادگستری مرکز چند نفر داوطلب وجود دارد که مهم ترین آنها دکتر نجفی توانا و آقای فرض پور هستند. گرچه شنیده ها حکایت از این دارد که حداقل چهار نفر دیگر هم برای تصدی این پست اعلام داوطلبی کنند اما از آنجا که رییس باید در اولین رای گیری حداقل هشت رای را به خود اختصاص دهد به نظر می رسد این دوره هم رقابت شانه به شانه ای میان داوطلبان پست ریاست ایجاد شود.

کد N233298

وبگردی