آفتاب

جریمه 7 میلیاردی برای واحدهای صنفی متخلف کرمانشاه در نوروز

جریمه 7 میلیاردی برای واحدهای صنفی متخلف کرمانشاه در نوروز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: برای واحدهای صنفی متخلف در طرح نظارتی ویژه 7 میلیارد ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

ایرج عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به تشکیل 1120 پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز امسال، خاطرنشان کرد: از این تعداد پرونده 1025 مورد در بخش کالا و خدمات، 73 مورد در بخش دارو، درمان و دامپزشکی و 22 مورد نیز در بخش تخلفات قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی با بیان اینکه 7 میلیارد ریال جریمه برای این پرونده‌ها در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تاکنون دو میلیارد ریال از این مقدار وصول شده و مابقی به صورت تقسیط یا تعطیلی واحد صنفی و بازداشت بدل از پرداخت جزای نقدی در حال اجراست.

به گفته این مقام مسئول در ایام نوروز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در قالب کشیک و گشت‌های سیار با همکاری سایر مراجع نظارتی در کنار مردم بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از واحدهای صنفی خواست با رعایت وجدان کاری و مقررات صنفی در راستای رعایت حقوق مصرف‌کننده و جذب مشتری تلاش کنند، در غیر این صورت با مشاهده هرگونه تخلف با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

کد N232174

وبگردی