آفتاب

نماینده بروجن: وزیر نیرو به خاطر انتقال آب زاینده رود در لبه استیضاح است

نماینده بروجن: وزیر نیرو به خاطر انتقال آب زاینده رود در لبه استیضاح است

تسنیم نوشت:

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۳۰ امضا برای استیضاح وزیر نیرو در رابطه با حفر تونل‌های گلاب و بهشت‎آباد جمع‎آوری شده است.
امیرعباس سلطانی با بیان اینکه سه گروه از نمایندگان استیضاح وزیر نیرو را در محورهای مختلف در دستور کار خود قرار داده‌اند، گفت: یکی از این طرح‌ها به هیئت رئیسه اعلام وصول شده است.
او با اشاره به طرح استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در حال جمع‌آوری امضای برای استیضاح هستیم و تاکنون حدود 30 امضا جمع‌آوری شده است.
سلطانی گفت: طرح استیضاح وزیر نیرو تا شنبه هفته آینده به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به محور استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری، گفت: حفر تونل آب بهشت آباد و گلاب محور این استیضاح است که آب از طریق این تونل‌ها به اصفهان و کرمان منتقل می‌کند که این موضوع به دلیل نداشتن تدبیر در وزارت نیرو باعث درگیری برخی استان‌ها با یکدیگر در امور آب شده است.
سلطانی با اشاره به اینکه عملیات انتقال آب از طریق تونل موجب ایجاد مشکل برای استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری می شود، گفت: در صورت انتقال آب این اقدام باید از طریق لوله انجام شود.


45231

 

کد N231757

وبگردی