آفتاب
دیگر به فوتبال بر نمی گردم؛

مظفر: باشگاه پرسپولیس هیچ پولی نداده/حتی پروین هم نمی داند می ماند یا نه!

مظفر: باشگاه پرسپولیس هیچ پولی نداده/حتی پروین هم نمی داند می ماند یا نه!

وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز مشخص نیست و خود علی پروین هم نمی داند در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ماندنی است یا نه، با این حال بچه ها بدون پول و تنها با عشق و علاقه بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: در شرایطی که در نیم فصل دوم لیگ فوتسال هستیم، هنوز یک ریال از باشگاه پول نگرفته ایم.

شهرزاد مظفر در گفتگو با خبرنگار ایلنا خاطر نشان کرد: نیم فصل دوم لیگ دو هفته است آغاز شده، با این حال ما هنوز هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده ایم و منتظر مساعدت مسئولان باشگاه هستیم.

وی افزود: البته وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز مشخص نیست و خود علی پروین هم نمی داند در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ماندنی است یا نه، با این حال بچه ها بدون پول و تنها با عشق و علاقه بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: در حال حاضر و به دلیل اختلاف گل کمتر (3 گل) نسبت به تیم حفاری در رده دوم جدول قرار داریم. البته ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

مظفر در پایان در خصوص احتمال بازگشت به عرصه مربیگری در فوتبال یاد آور شد: بنده مدت هاست دیگر در فوتبال فعالیت نمی کنم و تنها بر روی فوتسال تمرکز کرده ام. بنابراین دیگر قصد بازگشت به مربیگری در فوتبال را ندارم.

کد N229790

وبگردی