آفتاب
والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا - مانیل

جشن ایرانیان مقیم فیلیپین پس از قهرمانی متین در باشگاه‌های آسیا

جشن ایرانیان مقیم فیلیپین پس از قهرمانی متین در باشگاه‌های آسیا

جمعی از ایرانیان مقیم فیلیپین پس از قهرمانی متین ورامین در باشگاه های آسیا مقابل درب خروجی سالن به شادمانی و ابراز احساسات پرداختند. همچنین سفیر ایران در فیلیپین والیبالیست های متین را به ضیافت شام دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پس از قهرمانی تیم والیبال متین ورامین در مسابقات جام باشگاه های آسیا، تا ساعتی بعد از مراسم اهدای جوایز جمعیت کثیری از ایرانیان مقیم فیلیپین به شادمانی مقابل درب سالن پرداختند. تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه مانیل با والیبالیست های متین ورامین عکس یادگاری گرفتند.

همچنین سفیر ایران در کشور فیلیپین ضیافت شامی برای تیم متین ورامین ترتیب داد. بازیکنان متین بلافاصله بعد از جشن قهرمانی در باشگاه های آسیا به دعوت سفیر جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین به یکی از رستوران های ایرانی شهر مانیل رفتند.

سفیر ایران پس از مراسم شام با ایراد سخنانی از تلاش بازیکنان قدردانی کرد و گفت: می دانم که کار بزرگی کردید. مردم ایران به ویژه شهر ورامین چشم انتظار شما هستند. هم قهرمانی در داخل ایران شگفت انگیز بود و هم موفقیت شما در فیلیپین تحسین برانگیز بود. امیدواریم که در مسابقات باشگاه های جهان هم بتوانیم موفقیت خوبی را بدست آورید. با چهره های شما کم و بیش آشنا بودیم. اما از اینکه از نزدیک هم شما را دیدم بسیار خوشحالم.

وی افزود: قدر ایرانی های خارج از کشور را همه می دانند. در کشور فیلیپین جامعه خوبی از ایرانی ها زندگی می کنند. بخش عمده آنها دانشجو هستند. بخشی هم تاجر هستند که در این کشور زندگی می کنند. با مساعدت هایی که شد بسیاری از دوستان برای تشویق شما به سالن آمدند. همین دوستان و هموطنان، اسپانسر هدایایی شدند که امروز به شما تقدیم کردیم. به هر حال از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت دارم. همین که یک ملت چشم به شما دارد، حتما مسئولیت سنگینی را حس می کنید. شاید گاهی ندانید که چه کار بزرگی انجام می دهید. شما نام ایران را در فیلیپین بلندآوازه کردید. ما تا مدت ها نان این موضوع را می خوریم. از شما متشکرم.

انتهای پیام

کد N229652

وبگردی