آفتاب
پدر شهید احمدی روشن:

نام صادق زیبا‌کلام به کاذب شیطان‌کلام تغییر کند

نام صادق زیبا‌کلام به کاذب شیطان‌کلام تغییر کند

پدر شهید احمدی روشن در واکنش به سخنان صادق زیبا‌کلام گفت: نام صادق زیباکلام به کاذب شیطان‌کلام باید تغییر یابد.

به گزارش آفتاب به نقل از فارس، رحیم احمدی‌روشن امشب در همایش ملی فناوری هسته‌ای با عنوان حماسه استقامت در دانشگاه پیام نور مشهد اظهار داشت: ما خانواده شهدای هسته‌ای و سایر خانواده‌های شهدا با خدا معامله کردیم و دار و ندارمان را در راه خدا دادیم اما احساس می‌کنیم میلیون‌ها مصطفی احمدی‌روشن و شهید شهریاری و شهید علی‌محمدی بدست آورده‌ایم.

احمدی روشن تصریح کرد: این بچه‌های دانشجو بودند که با تقاضای تغییر رشته و انصراف از رشته‌های خود و روی آوردن به رشته هسته‌ای باعث خوشحالی ما شدند و ما را شرمنده کردند.

وی با بیان اینکه صحبت آن‌ها شعار نبود بلکه شعار همراه با شعور بود، خاطرنشان کرد: آنها تنها نگفتند ما رشته‌مان را تغییر می‌دهیم، بلکه پیگیر این قضیه شدند و بالاخره تغییر رشته دادند و این بزرگترین دلگرمی برای خانواده شهدای هسته‌ای بود.

پدر شهید احمدی روشن تأکید کرد: شهدای هسته‌ای متعلق به تمام مردم ایران هستند و شما دانشجویان قدردان این شهدا بودید.

وی با اشاره به سخنان صادق‌ زیبا‌کلام، گفت: متأسفانه شخصی اخیرا آمده و در طرفداری از رژیم صهیونیستی صحبت کرده است که نام این آقا صادق زیبا‌کلام نیست و اسمش را باید کاذب شیطان‌کلام گذاشت.

احمدی‌روشن ادامه داد: کسی که از کثیف‌ترین و پلیدترین رژیم حمایت و طرفداری می‌کند لایق نیست در بین مردم ایران باشد.

وی با بیان اینکه من وظیفه شرعی و عرفی خود می‌دانم که از خون شهدا دفاع کنم، یادآور شد: من اگر یک فرزند داشتم که آن را تقدیم انقلاب کردم حاضرم جان ناچیز خودم را نیز فدای این انقلاب و نظام کنم.

پدر شهید احمدی‌روشن در پایان یادآور شد: امیدوارم فردای ایران با وجود جوانان آینده‌ساز قوی و هوشمندی که داریم مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل بزنیم.
کد N229200

وبگردی