آفتاب

نماینده ولی فقیه در بسیج: طراحان انتخابات آتی بدانند که ملت، هوشیار و بصیر هستند

نماینده ولی فقیه در بسیج: طراحان انتخابات آتی بدانند که ملت، هوشیار و بصیر هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که به دنبال طراحی‌های ویژه برای انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری هستند، بدانند که ملت هوشیار و بصیر هستند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در اجتماع مسئولان و مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج اظهار کرد: این اجتماع به منظور زمینه‌سازی برای اجرای فرمایشات نوروزی امام خامنه‌ای برگزار شده است.

وی به توجیه برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج در سال 93 اشاره کرد و ادامه داد: آگاه‌سازی مسئولان نمایندگی بسیج نسبت به نگرانی‌ها و دغدغه‌های حضرت آقا و تبیین چگونگی رفع این نگرانی‌ها، اصلی‌ترین هدف اجتماع مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج است.

تویسرکانی به برگزاری هشت کمیسیون تخصصی برای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هریک از این کمیسیون‌های تخصصی به شکل کارگروهی اداره شد و نتایج و دستاوردهای خوبی حاصل شد که به زودی جمع‌بندی و به کلیه نهادهای نمایندگی بسیج در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج در بخش دیگری از سخنان خود، پیرامون انتخابات آتی اظهار کرد: کسانی که به دنبال طراحی‌های ویژه برای انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری هستند، بدانند که ملت هوشیار و بصیر هستند. مردم اجازه دخالت به صاحبان قدرت و ثروت را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به هیچ حزب و گروهی نخواهند داد.

وی افزود: ساده‌زیستی، مردمی بودن، مکتبی بودن، ولایی و انقلابی بودن و برخورداری از مدیریت جهادی، ویژگی کسانی است که می‌خواهند کاندیدا شوند و باید خود را در معرض این ویژگی‌ها قرار دهند و بدانند که گرایش مردم به خدمتگذاران صادق است.

تویسرکانی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: مجلس خبرگان محل اجتماع مجتهدین ولایی و انقلابی است که به مردم‌سالاری اسلامی اعتقاد داشته و با همه وجود از ولایت مطلقه فقیه دفاع علمی و منطقی می‌کنند.

وی در پایان گفت: خبرگان رهبری همواره مکتب امام خمینی(ره) را از هرگونه قرائت‌های منحرفانه، لیبرالی و غرب‌زده محافظت کرده و از رهروان صدیق و اصیل امام (ره) هستند.

بر اساس این گزارش، اجتماع صدها نفر از مدیران و مسئولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج پس از سه روز برگزاری کارگروه‌های تخصصی روز گذشته در مشهد مقدس به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

کد N228831

وبگردی