آفتاب

درخواست مولاوردی برای همراهی زنان غیرنیازمند برای انصراف از یارانه

درخواست مولاوردی برای همراهی زنان غیرنیازمند برای انصراف از یارانه

با توجه به رویه هایی که در مرحله ثبت نام وجود دارد سرپرستان خانوارها اقدام به ثبت نام می کنند که در حال بررسی هستیم تا انشاء الله به پیشنهاد مشخصی برسیم تا با همراهی سازمان هدفمندی یارانه ها در مرحله دریافت یارانه نقدی از زنان بدسرپرست حمایت کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از زنان فهیم غیرنیازمند درخواست کرد برای توسعه و پیشرفت کشورمان در این حرکت ملی پیش قدم باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، شهیندخت مولاوردی درخصوص آثار مثبت اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در حوزه زنان گفت: با توجه به اینکه در قانون تعیین شده صرفه جویی حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در بخش های توسعه اشتغال، افزایش تولید و حمل و نقل عمومی، بهبود و حفظ محیط زیست و بحث درمان، بهداشت و سلامت صرف می شود، به طور کلی در حل مسائل عمومی جامعه و مشکلاتی که هم اکنون در زندگی مردم وجود دارد و بخصوص در بهبود وضعیت زنان می تواند موثر باشد.

وی ضمن اشاره به انتشار فراخوان معاونت امور زنان و خانواده برای انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه و فرهنگ سازی آن گفت: از تمام زنان فهیم غیرنیازمند و فعالان نهادهای مدنی و سازمانهای غیردولتی حوزه زنان و خانواده درخواست کردیم تا برای انصراف از یارانه پیش قدم شده و در انصراف دیگر اعضای خانواده نیز نقش اساسی ایفا کنند.

انجام بررسی های کارشناسی برای تعیین وضعیت زنان بدسرپرست به منظور دریافت یارانه نقدی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در طول تاریخ کشورمان زنان همیشه در حرکتهای ملی همگام و پیش قدم بوده اند و انتظار داریم تا در این زمان تاریخی که به طور قطع برای توسعه و پیشرفت کشورمان تعیین کننده است نیز همراهی، همگامی و پیش قدمی را بار دیگر به اثبات برسانند.

مولاوردی درخصوص یارانه زنان بدسرپرست نیز گفت: با توجه به رویه هایی که در مرحله ثبت نام وجود دارد سرپرستان خانوارها اقدام به ثبت نام می کنند که در حال بررسی هستیم تا انشاء الله به پیشنهاد مشخصی برسیم تا با همراهی سازمان هدفمندی یارانه ها در مرحله دریافت یارانه نقدی از زنان بدسرپرست حمایت کنیم.

کد N228181

وبگردی