آفتاب
قاضی‌پور در تذکری مطرح کرد:

تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال باید در صحن علنی مطرح شود

تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال باید در صحن علنی مطرح شود

نماینده مردم ارومیه گفت که با توجه به قانع نشدن ما از توضیحات مسئولان فدراسیون فوتبال باید موضوع تحقیق و تفحص از این فدراسیون در صحن علنی مطرح شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نادر قاضی‌پور در صحن علنی امروز(چهارشنبه) در اخطاری گفت: بعد از آنکه مسئولان فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد مواد تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال ارائه کردند ما از این توضیحات قانع نشدیم و قرار شد این موضوع در صحن علنی مطرح شود.

وی تاکید کرد که امضا کنندگان تفحص از فدراسیون فوتبال بر مطرح شدن این موضوع در صحن اصرار دارند اما به دلیل انتشار برخی اخبار در برخی رسانه‌ها این موضوع تا کنون اجرایی نشده است.

نماینده مردم ارومیه در تذکر دیگری گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت 3000 تحصیلکرده را که سال‌ها در مباحث اقتصادی و نظارت بر کنترل بازار کار کرده‌اند یک شبه اخراج کرده است. افرادی تحصیلکرده که دارای همسر و فرزند هستند و پنج سال در این وزارتخانه کار کرده‌اند.

به گفته قاضی‌پور این افراد اخراج شده از استان‌های کردستان و سیستان و بلوچستان هستند که باید هیأت رئیسه پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد رئیس جلسه علنی امروز در واکنش به این تذکر گفت که دستگاه‌ها باید براساس قانون اقدام کنند.

همچنین علیرضا منادی عضو هیأت رئیسه ملجس در توضیحاتی گفت: جلسه مربوط به تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال در دفتر آنها برگزار شده و قرار است که مسئولان فدراسیون فوتبال گزارشی را در این رابطه ارائه کنند چون نمایندگان قانع نشده‌اند .

انتهای پیام

کد N227570

وبگردی