آفتاب

علما و طلاب سیستان و بلوچستان با روحانی دیدار کردند

علما و طلاب سیستان و بلوچستان با روحانی دیدار کردند

زاهدان - ایرنا - در ادامه سفر کاروان تدبیر و امید، علما و طلاب استان سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (سه شنبه) با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، بعد از دیدار ایثارگران و منتخبان استان سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، علما و طلاب این استان از جمله مولوی اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان نیز در تالار فردوسی دانشگاه زاهدان با رییس جمهوری دیدار کردند.

رییس جمهوری در سومین سفر استانی خود، صبح امروز به همراه هیاتی بلندپایه وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد و بعد از استقبال خود جوش مردمی، در نخستین برنامه خود در استادیوم 17 شهریور با مردم شهر زاهدان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در نخستین برنامه بعد از ظهر خود در تالار فردوسی دانشگاه زاهدان با ایثارگران و منتخبان سیستان و بلوچستان دیدار کرد و قرار است بعد از دیدار علما و طلاب، در جلسه توسعه سرمایه گذاری استان در تالار امام رضا شهر زاهدان حضور پیدا کند.

روحانی در ادامه سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، به شهرستان های زابل و چابهار سفر و با مردم این شهرها نیز دیدار می کند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیراطلاعات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی و محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رییس جمهوری را دراین سفر همراهی می کنند.

سیام(2)**9189**1449
کد N226803

وبگردی