آفتاب

جلسه فراکسیون اصولگرایان با حضور باهنر برگزار شد/ انتشار فهرست اقدامات مجلس برای تحقق اقتصاد مقاومتی تا اردیبهشت  

جلسه فراکسیون اصولگرایان با حضور باهنر برگزار شد/ انتشار فهرست اقدامات مجلس برای تحقق اقتصاد مقاومتی تا اردیبهشت  

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: نایب رئیس مجلس در جلسه فراکسیون اصولگرایان اعلام کرد تا یک ماه آینده فهرست اقدامات مجلس در سال 93 برای تحقق اقتصاد مقاومتی منتشر خواهد شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در خصوص جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان با حضور محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 50 نفر از نمایندگان در این جلسه حضور یافتند و نمایندگان حضور اصولگرایان مجلس از دو فراکسیون رهروان و اصولگرایان بودند.

وی ادامه داد: در ابتدا غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان هدف از تشکیل جلسه را بیان کرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حداد معتقد بود با توجه به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری مجلس وظایفی بر عهده دارد که باید در این جهت جدی تر حرکت کند، آقای باهنر نیز از سوی ریاست مجلس در حال پی گیری اقدامات لازم قوه مقننه در خصوص  سیاست های ابلاغی رهبری است.

عضو فراکسیون اصولگرایان یاد آور شد: پس از سخنرانی حداد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص وظایف کمیسیونها برای تنقیح قوانین برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی سخنرانی کرد.

وی ادامه داد: باهنر اعلام کرد تا یک ماه آینده فهرست آنچه را که مجلس در سال 93 برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی باید انجام دهد منتشر خواهد شد.

حاجی اظهار داشت: باهنر معتقد بود کمیسیونها باید در سه مقطع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: نایب رئیس مجلس در تشریح این امر اعلام کرد قوانینی که در زمینه اقتصاد مقاومتی تا امروز اجرایی نشده باید با پیگیری های مجلس اجرایی شود، قوانینی که در جهت اجرای این سیاستها مشکل ایجاد می کند باید اصلاح شود و قوانینی که مانع از تحقق این مهم است باید لغو گردد.

حاجی اظهار داشت: در ادامه نیز نمایندگان به بیان دیدگاههای خود در این ارتباط پرداختند.

 

 

 

 

کد N226735

وبگردی