آفتاب

ایثارگران و منتخبان سیستان و بلوچستان با روحانی دیدار کردند

ایثارگران و منتخبان سیستان و بلوچستان با روحانی دیدار کردند

زاهدان - ایرنا - در ادامه سفر کاروان تدبیر و امید، ایثارگران و منتخبان استان سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری دیدار کردند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا، رییس جمهوری در نخستین برنامه بعد از ظهر خود در روز اول سفر به استان سیستان و بلوچستان، در تالار فردوسی دانشگاه زاهدان با ایثارگران و منتخبین سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

وی قرار است بعد از این دیدار، با علما و طلاب استان سیستان و بلوچستان دیدار کند و سپس در جلسه توسعه سرمایه گذاری استان در تالار امام رضا شهر زاهدان حضور یابد.

رییس جمهوری در سومین سفر استانی خود، صبح امروز به همراه هیاتی بلندپایه وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد و بعد از استقبال خود جوش مردمی، در نخستین برنامه خود در استادیوم 17 شهریور زاهدان با مردم این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

روحانی در ادامه این سفر دو روزه، به شهرستان های زابل و چابهار نیز سفر و با مردم این شهرها دیدار می کند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیراطلاعات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رییس جمهوری را دراین سفر همراهی می کنند.

سیام(2)**9189**1429 **1449
کد N226618

وبگردی