آفتاب

رسایی از پاسخ وزیرنفت قانع شد

رسایی از پاسخ وزیرنفت قانع شد

ما در سال ۹۰و۹۱ صادر کننده نفت بودیم و اکنون با مدیریت آقای زنگنه ما را وارد کننده نفت و بنزین کرده است. آیا این کار گریه دارد؛ یا توزیع سبد کالا و یا اینکه در سایه سیاست‌های انفعالی ویزا برای نماینده جمهوری اسلامی صادر نشود؟ و یا کم سواد نامیدن منتقدان؟

نماینده مردم تهران گفت: با توجه به اینکه معلوم شد این حرف‌ها دروغ بوده من قانع شدم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید رسایی در جلسه امروز علنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان وزیر نفت در صحن علنی مجلس گفت: آقای زنگنه گفتند: «بنده اصلاً نگفتم که آقای روحانی گریه کرده است» این در حالی است که صداو تصویر ضبط شده ایشان موجود است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه ما نرفتیم توافق نامهٔ ژنو را امضا کنیم، خون شهدا را نادیده بگیریم، گفت: بحث ما این نیست که ۴۰ میلیون نفر این موضوع را بدانند.

رسایی در ادامه افزود: می‌گویید جلوی بابک زنجانی را بگیریم؟ شما بروید جلوی کرسنت را بگیرید.

وی گفت: من خطاب به امارات و تمام دشمنان اعلام می‌کنم که این آرزو را به گور خواهید برد که از ما حتی یک آخ بشنوید.

رسایی با اشاره به سخنان زنگنه مبنی بر این شیطنت روزنامه‌ها اظهار داشت: این روزنامه‌‌ همان روزنامه‌هایی است که آقای روحانی از آن‌ها دفاع می‌کنند.

وی افزود: ما در سال ۹۰و۹۱ صادر کننده نفت بودیم و اکنون با مدیریت آقای زنگنه ما را وارد کننده نفت و بنزین کرده است. آیا این کار گریه دارد؛ یا توزیع سبد کالا و یا اینکه در سایه سیاست‌های انفعالی ویزا برای نماینده جمهوری اسلامی صادر نشود؟ و یا کم سواد نامیدن منتقدان؟

وی خطاب به وزیر نفت گفت: اگر اقای روحانی گریه نکرده؛ چرا این را گفتید؟ واگر گریه کرده باید بگویم اگر قرار باشد مملکت را با گریه اداره کنیم باید آن را به دست بچه‌ها بسپاریم، چرا که آن‌ها بیشتر از همه گریه می‌کنند.
وی در پایان گفت: من از بیانات آقای زنگنه تشکر می‌کنم که سخنان خود را اصلاح کردند واز ایشان می‌خواهم که از این به بعد در بیانات خود بیشتر دقت کنند.
در ادامه لاریجانی این اخطار را که آیا طرح سوالات این چنینی که ظاهر آن با اصل ۸۸ تفاوت دارد مجاز است یا خیر به رای گذاشت که در این هنگام رسایی اعلام کرد که از توضیحات وزیر نفت قانع شده است، امّا توقف رای گیری با اعتراض اکثریت نمایندگان حاضر در صحن مواجه شد.
علی لاریجانی که ریاست صحن علنی مجلس را بر عهده داشت از ‌رسایی خواست که صراحتاً اعلام کند که آیا از پاسخ وزیر قانع شده است یا خیر؟
رسائی در پاسخ لاریجانی اظهار داشت که اولاً من از صبر و متانت شما در برابر رفتار این عده از نمایندگان تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم که با توحه به اینکه آقای زنگنه حرفهای خود را پس گرفته‌اند و ان را اصلاح کردند من قا نع شدم
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای زنگنه می‌گویند که من حرفم را پس نگرفته‌ام که حمید رسائی در ادامه افزود با توجه به اینکه معلوم شد این حرف‌ها دروغ بوده من قانع شدم.

کد N225795

وبگردی