آفتاب
علیپور در نطق میان دستور:

شیب افزایش قیمت کالاها باید ملایم باشد

شیب افزایش قیمت کالاها باید ملایم باشد

از مسئولان اجرایی مصرانه می‌خواهم از دستاوردهای علمی فرزندان این مرز و بوم حراست کنند./مسئولان باید همواره فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین خویش قرار دهند و بر اجرای آن همت بگمارند.

یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه شیب افزایش قیمت کالاها در فاز دوم هدفمندی باید ملایم باشد، اذعان داشت: همه اقشار آسیب‌پذیر باید زیر چتر حمایتی دولت باشند و فاز دوم هدفمندی یارانه ها علی‌رغم اجرای ناقص در فاز اول باید چارچوب دار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیپور در نطق میان دستور خود در صحن علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری همواره انقلاب را در تنگناها هدایت کرده و در کمال عزت کشور را رهبری کرده‌اند.

وی با اشاره به مبارزه با استکبار جهانی و مذاکرات با 1+5 اظهار داشت: از سال گذشته و در فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری، ایشان ماهیت حقیقی آمریکا را گفتند و اظهار داشتند که مخالفتی با مذاکره ندارند و این در حالی بود که هنوز دولت یازدهم بر سرکار نیامده بود و راه را برای دولتمردان باز کردند.

نماینده مردم ماکو و چالدران با بیان اینکه اگر غربی‌ها در مسیر مذاکرات عهدشکنی نکنند، راه دستیابی به توافقات هموار است، تاکید کرد: از مسئولان اجرایی مصرانه می‌خواهم از دستاوردهای علمی فرزندان این مرز و بوم حراست کنند.

علیپور با اشاره به ابلاغ سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ این سیاست‌ها روحیه امیدبخشی در ارگان‌ها و قوای کشور ایجاد شده و حربه تحریم‌های فلج کننده بی اثر شد.

وی با اشاره به شعار امسال بیان کرد: مسئولان باید همواره فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین خویش قرار دهند و بر اجرای آن همت بگمارند.

نماینده مردم ماکو و چالداران با اشاره به ثبت نام مردم در اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: امیدوارم فرصت دستیابی برای همه مردم بالاخص روستاییان برای ثبت نام فراهم شود تا خدایی ناکرده کسی ناخواسته حذف نشود و اگر در این رابطه دقت کافی صورت نگیرد ماجراهایی مانند سبد کالا ایجاد می‌شود که با بی‌تدبیری همراه بود و موجب ناخرسندی مردم کشورمان شد.

وی با تاکید بر اینکه شیب افزایش قیمت کالاها باید ملایم باشد، اذعان داشت: همه اقشار آسیب‌پذیر باید زیر چتر حمایتی دولت باشند و فاز دوم هدفمندی یارانه ها علی‌رغم اجرای ناقص در فاز اول باید چارچوب دار باشد.

علیپور با اشاره به معضل بیکاری در حوزه انتخابیه‌اش یادآور شد: من همواره به مسئولان اجرایی متذکر شده‌ام اغلب سرمایه‌گذاری‌ها در شهرهای بزرگ صورت می‌گیرد و عموماً شهرهای مرزی مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند و اثری از اشتغال  2.5 میلیون نفری در سال در حوزه انتخابیه‌ام دیده نمی‌شود.

نماینده مردم ماکو و چالداران از مسئولان درخواست رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌اش کرد.

 

کد N225591

وبگردی