آفتاب

گزارشی از حضور سراج در دومین مجمع بین‌المللی بغداد

گزارشی از حضور سراج در دومین مجمع بین‌المللی بغداد

دومین مجمع بین‌المللی بغداد با عنوان «بازگرداندن اموال مسروقه ناشی از فساد، صیانت از کرامت انسانی و بازسازی کشور»، 20 و 21 فروردین ماه در هتل الرشید بغداد در عراق آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مراسم افتتاحیه این مجمع که توسط کمیسیون درستکاری و مبارزه با فساد عراق و دستگاه عالی بازرسی و نظارت این کشور و با همکاری دفتر توسعه ملل متحد( UNDP) برنامه‌ریزی شده است، نوری مالکی نخست وزیر عراق به ایراد سخنرانی پرداخت.

ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور طی سحنانی در این مجمع به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران قوانین، اقدامات و پیشنهادهای کشورمان را در خصوص مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال ناشی از فساد تشریح کرد.

روسای نهادهای بازرسی و نظارت و مبارزه با فساد کشورهای منطقه از جمله جمهوری اسلامی ایران، امارات عربی متحده، بحرین، ترکیه، تونس، یمن، اردن، مصر، مراکش، لبنان، لیبی، فلسطین، سودان و الجزایر و برخی از کشورهای اروپایی شامل ایتالیا، انگلستان، آلمان، اسلواکی و ایالات متحده آمریکا و نمایندگان نهادهای مرتبط با سازمان ملل متحد از جمله دفتر توسعه ملل متحد و نماینده اتحادیه عربی شبکه عربی مبارزه با فساد حضور داشتند.

انتهای پیام

کد N225588

وبگردی