آفتاب

رسایی: به دنبال چوب لای چرخ دولت گذاشتن نیستیم

رسایی: به دنبال چوب لای چرخ دولت گذاشتن نیستیم

نماینده مردم تهران در مجلس در سوال خود انتقادی را به صحبت‌های وزیر نفت مطرح کرد و گفت: ما به دنبال چوب لای چرخ دولت گذاشتن نیستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در سوال خود انتقادی را به صحبت‌های وزیر نفت مطرح کرد و گفت: ما به دنبال چوب لای چرخ دولت گذاشتن نیستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حمید رسایی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس، در ارائه توضیحات خود در مورد سوال از وزیر نفت خطاب به رئیس جلسه گفت: اسم بنده در تذکرات نفر دوم و در اخطار قانون اساسی نفر پنجم بود اما برخی از دوستانی که اسامی‌شان بعد از بنده بود پنج نفر اخطار قانون اساسی دادند که بعضی از این افراد اظهارات غیرمنصفانه‌ای داشتند و در مورد سوال کننده‌ها ادعاهای عجیب و غریبی را مطرح کردند.

وی بیان کرد: می‌خواهم 5 تا 5 دقیقه و برای رعایت ماده 79 صحبت کنم که لاریجانی هم خطاب به وی گفت: شما اگر اخطار دارید بفرمایید، اخطار را من جواب می‌دهم شما جواب نمی‌دهید.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در مورد سوال از وزیرنفت متاسفانه تلاش‌های زیادی شد تا سوال ناموجه باشد اما سوال مسیر قانونی را طی کرد، خیلی از دوستان مصاحبه کرده‌ بودند، توضیح دادیم، حلالیت طلبیدند.

رسایی خاطر نشان کرد: برخلاف آن چه رسانه‌ها اعلام می‌کنند ما به دنبال چوب لای چرخ گذاشتن نیستیم و اگر اصرار کردیم نه از حب کسی و نه از بغض کسی بوده است بلکه به این دلیل بود که آبرویی از کشور با بیانات زنگنه برده شده است و ما به دنبال این هستیم که این موضوع اصلاح شود.

نماینده مردم تهران در ادامه اظهار کرد: آیا حفظ عزت و آبروی کشور از وظایف وزیر است یا خیر؟ اگر وزیر مطالبی را مطرح کردند که آبروی نظام جمهوری اسلامی برده باشد آیا باید اصلاح شود یا خیر؟

وی افزود: گزارشی که از طرف کمیسیون انرژی قرائت شد رقیق شده است متاسفانه واقعیت کامل نیامده است.

رسایی ادامه داد: زنگنه در جلسه عمومی بعد از اینکه در مورد سند نفت صحبت‌هایی را می‌کند که هیچ کدامش هم درست نیست، گفته‌اند که یک شب وزرای قبلی پیش من آمدند و مطرح کردند که رفته‌اند امارات پول بگیرند و آقای روحانی گفت که بعد از رفتن آنها، من نشستم گریه کردم چرا باید کار کشور به اینجا برسد که برای امور جاری کشور از شیخ اماراتی 4 قران پول بگیریم. این عزت ما نیست.

وی افزود: این یک سیاه‌نمایی بود که در آستانه 13 آبان هم گفته شد و البته خبر گریه روحانی بیش از 500 بار در رسانه‌های داخلی و خارجی کار شده است و تیتر یک برخی از همین روزنامه‌هایی شد که فردا هم تیتر می‌زنند رسایی و همکارانشان مجلس را به هم ریختند در حالی که ما می‌دانیم چه اتفاقی افتاد.

ادامه دارد...

کد N225455

وبگردی