آفتاب

بازداشت دختر 14 ساله به دلیل احتمال فعالیت تروریستی

بازداشت دختر 14 ساله به دلیل احتمال فعالیت تروریستی

یک دختر 14 ساله هلندی - آمریکایی به دلیل احتمال انجام عملیات تروریستی در خطوط هوایی آمریکا توسط مقامات قضایی بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از ایندیپندنت، یک دختر چهارده ساله که یک تهدید تروریستی علیه خطوط هوایی آمریکا را به عنوان شوخی روی توییتر خود منتشر کرده بود، در روتردام بازداشت شد.

این دختر در توییتر خود خطاب به خطوط هوایی آمریکا نوشته بود: «سلام، اسم من لبراهیم است و از اعضای القاعده هستم. من می‌خواهم در روز اول ماه یک کار بزرگ انجام دهم.»

خطوط هوایی آمریکا هم به عبارت « انجام یک کار بزرگ» واکنش نشان داد و با تهدید تلقی کردن این پیام آن را به پلیس فدرال آمریکا واگذاشت.

این دختر به اتهام اقدام به تهدید بازداشت کشده است. شبکه های خبر محلی می‌گویند که پلیس فدرال یا خطوط هوایی آمریکا در بازداشت این دختر دخالت نداشته‌اند.

هنوز مشخص نشده است که این دختر با چه هدفی چنین شوخی را منتشر کرده، اما مشخص است که او انتظار بازداشت و بازجویی شدن در این مورد را نداشته است.

تنها شش دقیقه بعد از این که این پیام توییتر ارسال شد، خطوط هوایی آمریکا آی پی و مشخصات آدرس ارسال کننده این پیام را بدست آورده بود.

بعد از انتشار این پیام این دختر چهارده ساله تعداد زیادی پیام های توییتری از غریبه‌ها دریافت کرد که او را به نابالغ بودن و نژادپرستی متهم کرده بودند.

انتهای پیام

کد N225429

وبگردی