آفتاب

نماینده مردم تالش در مجلس: قطعنامه پارلمان اروپا شرم نامه ای بیش نیست

نماینده مردم تالش در مجلس: قطعنامه پارلمان اروپا شرم نامه ای بیش نیست

تهران – ایرنا – نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی با بیان این که قطعنامه پارلمان اروپا شرم نامه ای بیش نیست گفت: آنها که خود در همه خشونت ها علیه جوامع بشر خط شکن بوده اند این قطعنامه در وصف خودشان دارای معنا و مفهومی واقعی است.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، محمد شکری در نطق میان دستور خود امروز (سه شنبه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی افزود: اینان همه حیات خود را مرهون نگاه صهیونیست می دانند و بدون تایید اربابان صهیونیست کاری نمی کنند.

وی ادامه داد: اگر پارلمان اروپایی که خود وابستگی عمیق به سیاست های آمریکا و صهیونیسم جهانی است و در همه خشونت ها علیه جوامع بشر خط شکن بوده است کشور ما را مورد اتهام قرار داده و بیانیه صادر می کند که تنها در وصف خودشان دارای معنا و مفهومی واقعی است.

نماینده مردم تالش گفت: آیا حقوق بشری که شما از آن دم می زنید به معنای نشست و برخاست با گروهک های مزدور و بی هویت منافق است که دستشان به خون هزاران شهید این مرز و بوم آغشته است.

شکری با بیان این که این مصوبه شما شرم نامه ای بیش نیست افزود: ضمن محکوم کردن این حرکات مذبوحانه و کاملا سیاسی اروپا به مسولین سیاسی کشور در همه سطوح یادآوری می کنم نصایح رهبر معظم انقلاب را در همه حال وصول عین خود قرار داده و ضمن پاسخ شایسته به اعتمادشان و همراه داشتن ملت شریف در صحنه نسبت به حمله های سیاسی مستکبران به هوش باشند که تاریخ در مورد آنها قضاوت خواهد کرد.

ادامه دارد...

سیام**1058 ** 1418
کد N225045

وبگردی