آفتاب

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان خواهان پرداخت خسارت برف سال گذشته شد

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان خواهان پرداخت خسارت برف سال گذشته شد

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا در پرداخت خسارت‌های سال گذشته برف و توفان در استان‌های شمالی کشور تسریع شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمود شکری نماینده مردم توالش در مجلس در نطق میان دستور امروز خود با اشاره به بیانیه پارلمان اروپا در مورد ایران، ضمن محکوم کردن این بیانیه اظهار کرد: پارلمان اروپا که حیات خود را مدیون نگاه صهیونیسم است و بدون تایید صهیونیسم هیچ کاری انجام نمی‌دهد ما را به چیزهایی متهم می کند که تنها در وصف خودش صادق است، این‌ها چه طور چیزهایی را به عنوان حقوق بشر می‌دانند که حتی حیوانات هم آن را انجام نمی‌دهند؟

شکری ادامه داد: آیا معنی حقوق بشر نشست و برخواست با گروهک‌های تروریست و منافقینی است که دستشان به خون الوده است؟ این بیانیه نیست بلکه شرم‌نامه است و ما آن را محکوم می کنیم.

نماینده مردم توالش با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد را باید به گونه‌ای تقویت کنیم که دنیا نتواند با یک قیام و قئود و یا با یک تصمیم ما را و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهد. رییس جمهور در این زمینه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی لبیک گفته‌اند و مردم را سرشار از امید کرده‌اند، این نتیجه به مزاق ملت گوارا آمده است و امیدواریم با ویژه خواران هم مبارزه شود تا مردم به حقوق خود برسند.

وی همچنین با اشاره به تاکیدهای رهبری در مورد توجه به فرهنگ اظهار کرد: در مورد فرهنگ عملکرد مدیران ما همه نمره کم‌تر از 10 می گیرد و این بی‌برنامگی از نگاه مردم مطلوب نیست. فرهنگ محل نفوذ دشمن است و دشمن برای آن برنامه‌ریزی می‌کند. مسوولان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

شکری در پایان ضمن تشکر از استاندار و مسوولان اجرایی در برخورد با برف سال گذشته از وزیر کشاورزی خواست تا در پرداخت خسارت‌های سال گذشته برف و توفان در استان‌های شمالی کشور تسریع شود.

انتهای پیام

کد N224998

وبگردی