آفتاب

توضیح محسنی‌اژه‌ای درباره پرونده سرپرست سابق پرسپولیس

توضیح محسنی‌اژه‌ای درباره پرونده سرپرست سابق پرسپولیس

... سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بازداشت آقای «ش» سرپرست سابق پرسپولیس به اتهام پولشویی به نفع «ب ز» صحت دارد یا خیر؟‌ گفت:‌ در مورد قضیه ستاد سوخت قبلا پرونده‌ای تشکیل شده بود و بعضی افراد بازداشت شدند. از بعضی افراد تحقیق شده و برای بعضی هم قرار صادر شده و پرونده در حال رسیدگی است. اگر منظور شما این پرونده است، هنوز در حال رسیدگی در مرحله تحقیقات است و کیفرخواست صادر نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده ستار بهشتی، گفت: این پرونده در حال رسیدگی است. این پرونده جزو پرونده‌هایی بود که کار زیادی داشت و امیدواریم دادگاه زودتر بتواند به آن رسیدگی کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم ارائه گزارش از سوی مراجع امنیتی درباره وضعیت ربودن مرزبانان، گفت: آنچه آیت‌الله آملی لاریجانی فرمودند این است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی همه جوانب قضیه را تعقیب کنند. یعنی اگر چنانچه این افراد ردپایی در کشور دارند، دنبال شوند.

محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: باید این قضیه تعقیب شود تا اگر نفر پنجم ان‌شاءالله در قید حیات است زودتر آزاد شود و اگر خدای ناکرده به شهادت رسیده است قاتلین و حامیان آنها شناسایی و معرفی شوند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه در خصوص مسائل ناامنی باید در رسیدگی به پرونده‌ها تسریع کند و اشد مجازات در مورد اینگونه افراد اجرا شود. همچنین این موارد باید به اطلاع مردم برسد تا بازدارندگی داشته باشد.

محسنی‌اژه‌ای اظهار کرد: با اقداماتی که دشمن داشته و دارد و با ناامنی‌های موجود در کشورهای همسایه بحمدالله کشور ما امن‌ترین کشور است. اینکه افراد تروریستی بیایند در مرز به طور ناجوانمردانه سربازان را بربایند کار زشتی است و همین هم برای جمهوری اسلامی زیاد است و ان‌شاءالله با تلاش دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، امنیت شایسته مردم کشور ما وجود داشته باشد.

ادامه دارد ...

کد N223993

وبگردی