آفتاب
معاون وزارت ارشاد:

موضوعیت سؤال مجلس از وزیر ارشاد از بین رفته است

موضوعیت سؤال مجلس از وزیر ارشاد از بین رفته است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوعیت سؤال مجلس از وزیر ارشاد از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین نوش‌آبادی درباره سؤال مجلس از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: قرار بود در این رابطه سه‌شنبه (26 فروردین) کمیسیون تشکیل شود، اما به دلیل تلاقی سفر رییس‌جمهور به سیستان و بلوچستان با جلسه کمیسیون، در این روز امکان حضور وزیر ارشاد در مجلس نیست، بنابراین جلسه به زمان دیگری موکول می‌شود.

او در عین حال متذکر شد: موضوعیت سؤالاتی که قرار است مطرح شوند از بین رفته است. این سؤالات بحث‌هایی است که پیش از این در کمیسیون‌ها و در دیدار با هیأت رییسه مجلس به آن‌ها پاسخ داده شده و سؤالاتی است درباره موضوعاتی مانند انتقال جسد دو هنرمند به ایران و دفن آن‌ها در قطعه هنرمندان، نشر چشمه، برگزاری و لغو جشنواره افق نو، مسائل منطقه‌یی، پروژه‌ها و... که موضوعات روز و جدید نیستند، اما در دستور کار بوده‌اند که بررسی آن‌ها با سفر رییس‌جمهور به سیستان فعلا لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اقدامات احتمالی وزارت ارشاد در زمینه انتقال جسد ریچارد فرای، ایران‌شناس آمریکایی، به ایران عنوان کرد: ما مسؤولیتی درباره انتقال اجساد نداریم و متولی این موضوع نیستیم. این بحث هم به ما ارجاع نشده و مسؤولیتی در این رابطه نداریم.

انتهای پیام

کد N223437

وبگردی