آفتاب
متقی‌فر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

جبهه پایداری هیچ‌گاه به دنبال تفرقه میان اصولگرایان نبوده است

جبهه پایداری هیچ‌گاه به دنبال تفرقه میان اصولگرایان نبوده است

جبهه پایداری به دنبال موج‌آفرینی نیست و در رسانه‌ها نیز حضور مواج ندارد.اما چون منشا اثرات مهمی است، عده‌ای همواره نگران حضور این جبهه در عرصه هستند/ در روزهای آینده با آیت الله مصباح یزدی دیدار می‌كنیم.

عضو شورای مركزی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری به دنبال موج‌آفرینی نیست و در رسانه‌ها نیز حضور مواج ندارد.اما چون منشا اثرات مهمی است، عده‌ای همواره نگران حضور این جبهه در عرصه هستند.

مجید متقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا جبهه پایداری به بحث انتخابات مجلس آینده ورود پیدا کرده است، گفت: جبهه پایداری یک جریان گفتمانی است، جریان سیاسی نیست که بخواهد از هم‌اکنون بحث انتخابات را آغاز کند.دغدغه ما در جبهه هم‌اکنون بحث اقتصاد مقاومتی و مشکلات فرهنگی کشور است.

وی افزود: مسئله انتخابات فعلا جز مسائل ملی اولویت‌دار ما نیست، البته در زمان لازم قطعا به بحث انتخابات هم می‌پردازیم و به شکل تخصصی کار را دنبال خواهیم کرد.

این عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه در جبهه نگاه ما همیشه به وحدت اصولگرایان بوده است، گفت: خوشبختانه همکاری خوبی میان اعضای پایداری و اصولگرایان واقعی برقرار است، جریانی که از هم‌اکنون بحث انتخابات را در دستور کار خود داشته باشد، یعنی مطالبات حزبی خود را برای رسیدن به قدرت پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: مذاکرات ژنو هنوز به جایی نرسیده و دغدغه اصلی مردم شده است و این موضوع باید با دقت ضمن حمایت از تیم مذاکره کنندگان کشورمان پیگیری شود.

متقی‌فر با تاکید بر اینکه علیرغم تبلیغات سوء عده‌ای، جبهه پایداری هیچ‌گاه به دنبال تفرقه میان اصولگرایان نبوده است، گفت: درانتخابات مجلس نیز ما عنوان کرده‌ایم که برای ما مهم نیست که فردی از جبهه پایداری در مجلس حاضر نباشد، مهم این است که افراد پایبند به اصول انقلابی و رهبری به مجلس ورود کنند. اما عده‌ای نمی‌خواهند این حرف را بشنوند چراکه در این صورت منافعشان به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه امروز باید گروه‌ها بررسی کنند که نقاط تهدید کشور کجاست و آن را مورد آسیب‌شناسی قرار دهند، گفت: جبهه پایداری به دنبال موج‌آفرینی نیست و در رسانه‌ها نیز حضور مواج ندارد. اما چون منشا اثرات مهمی است، عده‌ای همواره نگران حضور این جبهه در عرصه هستند.

متقی‌فر خاطرنشان کرد: جبهه پایداری تنها گروهی است که در کشور مسائل را شجاعانه و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی مطرح و دنبال می‌کند.

وی عنوان کرد: در سال جدید دیداری با آیت الله مصباح یزدی نداشتیم،اما اعضا به دنبال هماهنگی هستند و قطعا طی روزهای آینده این دیدار صورت خواهد گرفت.

کد N223397

وبگردی