آفتاب
معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان:

اجرای سد معشوره نقش مهمی در توسعه اقتصادی و رونق بخش کشاورزی لرستان دارد

اجرای سد معشوره نقش مهمی در توسعه اقتصادی و رونق بخش کشاورزی لرستان دارد

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان:سد معشوره یکی از طرح های زیربنایی و تاثیرگذار استان لرستان است که اجرای آن نقش مهم و تعیین کننده در رشد و توسعه اقتصادی استان و رونق بخش کشاورزی منطقه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: سد معشوره یکی از طرح‌های زیربنایی و تاثیرگذار استان لرستان است که اجرای آن نقش مهم و تعیین کننده در رشد و توسعه اقتصادی استان و رونق بخش کشاورزی منطقه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ˈسید سعید شاهرخیˈ در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت، افزود: وی تاکید کرد: مدیریت اجرایی استان لرستان اعتقاد دارد، یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی که می‌تواند موجب بروز تحول در روند عمران و آبادانی شهرستان کوهدشت شود، طرح زیربنایی سد معشوره است و به همین دلیل اجرای این سد در راستای رشد و توسعه شهرستان و استان به صورت جدی از سوی استاندار لرستان پیگیری می‌شود.

سد معشوره یکی از طرح‌های زیربنایی و تاثیرگذار استان لرستان است که اجرای آن نقش مهم و تعیین کننده در رشد و توسعه اقتصادی استان و رونق بخش کشاورزی منطقه دارد.

وی اظهار کرد: برهمین اساس؛ رفع موانع و مشکلات پیش روی در روند اجرا و تکمیل سد معشوره به صورت جدی و مستمر در دستور کار استاندار لرستان قرار داشته و در این راستا تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی با مدیران ارشد کشور انجام شده ست.

شاهرخی ضمن انتقاد از سیاسی کردن روند اجرای برخی پروژه‌های عمرانی استان، گفت: هدف اصلی و محوری دولت تدبیرو امید و مدیریت ارشد اجرایی استان، عمران و ابادانی استان لرستان است و دراین زمینه از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: درهمین راستا، استاندار لرستان دیدار‌ها و مکاتبات زیادی را با مدیران اجرایی مربوطه از جمله معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو در خصوص فراهم کردن زمینه تداوم عملیات اجرایی سد مهم و موثر معشوره در شهرستان کوهدشت انجام داده است که هدف تمامی این اقدامات اجرای کامل طرح عمرانی سد معشوره در منطقه است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان افزود: برهمین اساس و با توجه به مساعدت شورای عالی آب کشور، مشکلات پیش آمده در گذشته در روند اجرای این طرح عمرانی همگی برطرف و اجرای سد معشوره کماکان ادامه خواهد داشت

کد N222311

وبگردی