آفتاب

ویژه دومین «همایش زبان ، مفاهیم و واژگان علوم اجتماعی»

ویژه دومین «همایش زبان ، مفاهیم و واژگان علوم اجتماعی»

کمیته «زبان، مفاهیم و واژگان علوم اجتماعی» انجمن جامعه شناسی ایران با توجه به برنامه‌های هشتمین دوره فعالیت‌های انجمن، دومین «همایش زبان ، مفاهیم و واژگان علوم اجتماعی» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته «زبان، مفاهیم و واژگان علوم اجتماعی» انجمن جامعه شناسی ایران با توجه به برنامه‌های هشتمین دوره فعالیت‌های انجمن، دومین «همایش زبان ، مفاهیم و واژگان علوم اجتماعی» را در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 29 و 30 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می کند. این اقدام جهت فراهم آوردن زمینه ای برای بیان دیدگاه ها و چشم اندازهای اساتید و پژوهشگران این حوزه در دنیای چندزبانی علوم اجتماعی معاصر است.
 
انجمن جامعه شناسی بدین وسیله از تمامی علاقه مندان به موضوع زبان، مفاهیم و واژگان علوم اجتماعی در شاخه های مختلف آن اعم از جامعه شناسی، انسان شناسی، جمعیت شناسی، مطالعات فرهنگی، ارتباطات، علوم سیاسی و همچنین زبانشناسان، نویسندگان و مترجمین این حوزه درخواست می شود با مشارکت خود در این همایش بر غنای آن بیفزایند.
 
این همایش در بزرگراه جلال آل احمد، زیر پل گیشا، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود. شرکت در این همایش برای عموم علاقمندان آزاد است 
 
کد N222294

وبگردی