آفتاب
نماینده سنقروکلیایی:

سود انصراف از دریافت یارانه نقدی به همه مردم می‌رسد

سود انصراف از دریافت یارانه نقدی به همه مردم می‌رسد

یک نماینده مجلس معتقد است، انصراف دهک های متمکن از دریافت یارانه نقدی صرفه جویی در منابع دولت است و سود آن به همه مردم باز می گردد.

محمدابراهیم محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه، انصراف به صورت داوطلبانه را بهترین شیوه برای حذف دهک های متمکن از دریافت یارانه دانست و ادامه داد: زمانی‌که مردم متوجه شوند انصراف از دریافت یارانه چه مزایایی برای کشور دارد و داوطلبانه منصرف شوند نتیجه بهتری را شاهد خواهیم بود.

وی ملت ایران را مردمی فهیم و همیشه در صحنه دانست که در مواقع حساس که پای منافع ملی کشور در میان است حاضر به از خودگذشتگی می شوند.

نماینده سنقر و کلیایی با بیان اینکه هدف از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها راحتی خود مردم است، تاکید کرد: احتمالا در این مرحله حدود 20 درصد مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف خواهند داد.

محبی یادآوری کرد: با اجرای این مرحله و حذف دهک های متمکن، یارانه به نیازمندان واقعی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به مزایای حذف برخی از دهک ها از دریافت یارانه نقدی داشت و افزود: این کار به اقتصاد کشور کمک می کند و نوعی صرفه جویی در منابع مالی دولت است.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار کرد: می توان درآمد حاصل از انصراف برخی از دهک ها را به تولید و صنعت کشور اختصاص داد.

محبی گفت: بخشی از این درآمد را نیز می توان صرف کشاورزی و ارتقاء سلامت و بهداشت مردم کشور کرد.

انتهای پیام

کد N222210

وبگردی