آفتاب
امیرعبداللهیان خبرداد:

دومین کمیسیون مشترک عالی ایران و امارات سه شنبه تشکیل می شود

دومین کمیسیون مشترک عالی ایران و امارات سه شنبه تشکیل می شود

تهران- ایرنا- معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه گفت: دومین کمیسیون مشترک عالی ایران و امارات روز سه شنبه با حضور وزیران امور خارجه دو کشور در ابوظبی تشکیل می شود.

«حسین امیرعبداللهیان» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهارداشت: ریاست دومین کمیسیون مشترک عالی ایران و امارات را وزیران امور خارجه دو کشور برعهده دارند.

وی که ریاست نشست کارشناسی ایران را برعهده دارد، یادآور شد: نشست کارشناسی این کمیسیون نیز فردا (دوشنبه) در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در نشست کارشناسان از بخش های خصوصی، دولتی و اتاق بازرگانی تهران و ابوظبی حضور دارند.

معاون وزیر امورخارجه تصریح کرد: در نشست کارشناسی اسناد و توافق های دو طرف برای نشست روز سه شنبه کمیسیون مشترک عالی ایران و امارات تدوین می شود.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: در این نشست رسمی کمیسیون عالی مشترک ایران و امارات اسناد و توافق ها به امضای وزیران امور خارجه ایران و امارات می رسد.

وی، هدف از برگزاری این نشست را افزایش همکاری های دوجانبه در همه زمینه ها عنوان کرد.

معاون وزیر امور خارجه ایران همچنین از آمادگی دستگاه های ذیربط جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت قوی در این کمیسیون خبر داد.

امیرعبداللهیان گفت: دکتر محمد ظریف در جریان این سفر همچنین با همتای خود و دیگر مقامات بلندپایه این کشور دیدار و درباره آخرین مسایل دو جانبه، منطقه ای و بین المللی گفت و گو می کند.

سیام**9173**1336
کد N221573

وبگردی