آفتاب

نماینده گرمی: مسوولان از اقدامات برای تحقق اهداف امسال گزارش بدهند

نماینده گرمی: مسوولان از اقدامات برای تحقق اهداف امسال گزارش بدهند

نماینده مردم گرمی در تذکر شفاهی امروز خود با اشاره به نامگذاری سال جاری از مسوولان خواست تا گزارش کار سه ماهه از اقدامات انجام شده در جهت تحقق شعار سال ارائه بدهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسوی اصل نماینده مردم گرمی در تذکر شفاهی خود در صحن امروز مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحقق شعار امسال نیاز به اراده همه جانبه دارد از مسوولان خواست تا گزارش‌های سه ماهه منظم در مورد اقداماتشان در جهت تحقق شعار سال ارائه بدهند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش از وزیر امور خارجه خواست تا پاسخ قاطع در مورد قطعنامه اخیر پارلمان اروپا بدهد و گفت: بعضی از کشورهای اروپایی کل جمعیت‌شان به اندازه جمعیت رای‌دهندگان ما نیست چطور این کشورها جرات می‌کنند انتخابات ما را که حماسه ملی است غیردموکراتیک بخوانند.

نماینده مردم گرمی همچنین از معاون راهبردی ریاست جمهوری و وزیر کشور خواست که در جهت عمران شهرستان‌های اقدامات مناسب انجام دهند و خطاب به رییس جمهور خواهان صدور دستور رفع بیکاری و اجرای مصوبات استخدام در استانداری‌های شد.

وی در پایان از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا به رفع مشکلات عشایر کمک کند خطاب به وزیر نیرو خواهان تامین آب شرب روستایی شد از دولت خواست تا اعتبارات افرادی را که از دریافت یارانه انصراف داده‌اند در جهت توسعه و عمران مناطق شهری و روستایی خودشان هزینه کنند.

انتهای پیام

کد N220602

وبگردی