آفتاب

نماینده علی‌گودرز خواهان توقف انتقال آب این منطقه به قم شد

نماینده علی‌گودرز خواهان توقف انتقال آب این منطقه به قم شد

نماینده مردم علی‌گودرز در تذکر شفاهی خود در صحن امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات دولت گفت: آب مردم را از جلوی چشم‌شان از رودخانه‌ها جمع می‌کنند و با سیستم انتقال آب به قم می‌برند کشاورزی مردم در خطر است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توکلی، نماینده مردم علی‌گودرز در تذکر شفاهی خود خطاب به رییس جمهور با تاکید بر اصل سوم قانون اساسی در رفع تبیعض اظهار کرد: حق آبه کشاورزی در منطقه علی‌گودرز مورد غلفت واقع شده است آب مردم را جلوی چشم‌شان جمع می‌کنند و به قم انتقال می‌دهند. چاه‌ها‌، چشمه‌ها و قنات‌های مردم روبه خشکی است و کشاورزی در خطر است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم در نظر گرفتن حق آبه کشاورزی برای مردم علی‌گودرز گفت: متاسفانه توسعه راه‌های روستایی مورد غفلت قرار کرده و بسیاری از مردم در روستاهایی زندگی می‌کنند که راه مناسب به روستاها و مناطق شهری ندارند.

نماینده علی‌گودرز همچنین خواهان تکمیل بیمارستان این منطقه توسط وزارت راه و تحویل آن به وزارت بهداشت شد و خطاب به وزیر تعاون اظهار کرد: توسعه اشتغال و تامین تسهیلات برای اشتغال‌زایی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N220541

وبگردی