آفتاب

نماینده فاروج: دولت با حمایت از بخش‌های تولیدی به نیاز ایجاد شغل پاسخ دهد

نماینده فاروج: دولت با حمایت از بخش‌های تولیدی به نیاز ایجاد شغل پاسخ دهد

نماینده مردم فاروج گفت: دولت باید با حمایت از بخش های تولیدی و سرمایه گذاری، به نیاز ایجاد شغل برای مردم پاسخ دهد.

هادی شوشتری در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان شمالی با اشاره به ثبت نام فاز دوم یارانه ها اظهار کرد:در اجرایی کردن فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها، باید مجموعه مجلس، دستگاه ها و شهروندان به دولت در این راه کمک کنند.

وی ادامه داد:بهترین و مناسب ترین شیوه کمک رسانی آن است که افرادی که نیازی به مبلغ یارانه ندارند از دریافت آن خودداری کنند تا دولت بتواند منابع مالی حاصل از آن را در بخش های بهداشت، تولیدی، عمرانی سرمایه گذاری کند.

شوشتری بیان کرد:در حال حاضر 77 میلیون و 300 هزار نفر یارانه دریافت می کنند، که این تعداد در طی یک سال مبلغ 400 هزار میلیارد ریال می شود، این در حالی است که دولت باید این رقم را در بخش های عمرانی، تولیدی، صنعت و کشاورزی سرمایه گذاری کند.

به گفته وی اصل فلسفه هدفمندسازی یارانه ها نیز حمایت از بخش های تولیدی و سرمایه گذاری است.

شوشتری عنوان کرد:متاسفانه در حال حاضر 77میلیون نفر جمعیت کشور به 77 میلیون نفر کارمند تبدیل شده اند که دولت باید پایان هر ماه برای آنان حقوق واریز کند.

وی ادامه داد:دولت برای پاسخ به انصراف دهنده گان یارانه، باید اعتماد آن ها را جلب کند، و سرمایه گذاری در این حوزه ها بهترین راه اعتمادسازی است.

شوشتری همچنین در پایان بر نقش و تاثیرگذاری بیشتر مدیران، مسئولین، خبرنگاران و صداوسیما در یاری رساندن به این مهم تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N219224

وبگردی