آفتاب
سرتیپ اسماعیلی خبر داد

افزایش سایت‌های پدافندی برای مناطق حساس/رزمایش بی‌نظیر پدافند هوایی در سال 93

افزایش سایت‌های پدافندی برای مناطق حساس/رزمایش بی‌نظیر پدافند هوایی در سال 93

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش گفت: با فرمان و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری سایت‌های متعددی در مناطق حساس و استراتژیک به مجموعه پدافندی کشور افزوده شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در ارزیابی عملکرد قرارگاه پدافند هوایی در سال گذشته گفت: در سال 92 پیشرفت‌های خوبی هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی در مجموعه قرارگاه پدافند هوایی داشتیم و با فرمان و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری سایت‌های متعددی در مناطق حساس و استراتژیک به مجموعه پدافندی کشور افزوده شد.

وی اضافه کرد: در طول سال گذشته در حوزه ارتقاء توان رزم و طراحی، تولید و گسترش انواع سامانه‌های راداری پیشرفت‌های بسیار قابل توجهی در مجموعه پدافند حاصل شد که ورود سامانه راداری آرش، سامانه راداری دهم شهریور و رادار مراقب، از جمله این دستاوردها بود.

اسماعیلی همچنین با اشاره به پروژه موشکی تلاش، سامانه موشکی مرصاد «2» و موشک‌های ارتفاع متوسط شلمچه، افزود: با تلاش متخصصان صنایع دفاعی کشور و همت کارکنان قرارگاه پدافند هوایی، هم‌اکنون این قرارگاه از توانایی خوبی در تمامی سطوح برخوردار است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) در پایان گفت: برای سال 93 رزمایشی خاص در نظر گرفته شده است که مشابه هیچ‌کدام از رزمایش‌های برگزار شده پدافند هوایی تاکنون نیست و ان‌شاءالله نتایج خوبی برای مجموعه ارکان دفاع هوایی کشور در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N218243

وبگردی