آفتاب
یک نماینده مجلس مطرح کرد

لزوم اصلاح الگوی فرهنگی با الگوهای غنی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی

لزوم اصلاح الگوی فرهنگی با الگوهای غنی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس، نقش دولت را در راستای تحقق شعار سال پررنگ دانست و گفت: دولت باید با هدفگذاری و برنامه ریزی صحیح مباحث مطرح شده در شعار امسال را مورد توجه قرار دهد.

محسن بیگلری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کردستان،‌ با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری شعار چند سال اخیر را با توجه به اوضاع اقتصادی کشور کاملا هوشمندانه و مدبرانه تعیین کرده اند، اظهار کرد: امسال علاوه بر مسئله اقتصاد، بحث فرهنگ را نیز با توجه به هجمه قرار گرفتن فرهنگ کشور توسط دشمنان مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: در این راستا تمامی دولتمردان موظفند که در تحقق شعار سال و به منصه ظهور رساندن بیانات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اهمیت همکاری مردم و جامعه با تمامی دستگاه های اجرایی در تحقق شعار سال، بیان کرد: عزم ملی که در بیانات رهبری هم به آن اشاره شده لازمه تحقق شعار امسال است.

وی همچنین نقش دولت را در راستای تحقق شعار سال پررنگ دانست و افزود: دولت باید با هدفگذاری و برنامه ریزی صحیح مباحث مطرح شده در شعار امسال را مورد توجه قرار دهد.

بیگلری با اشاره به نقش مدیران در عملیاتی کردن شعار سال، عنوان کرد: تمامی مسئولان باید در راستای بهبود وضعیت اقتصادی، معیشت مردم، کاهش تورم، افزایش اشتغال و کاهش تحریم ها قدم بردارند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، در ادامه سخنان خود، با اشاره به اهمیت اصلاح مباحث فرهنگی کشور عنوان کرد: اصلاح الگوی فرهنگی با استفاده از الگوهای غنی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی می تواند نقش بسزایی در بهبود فرهنگ زخم خورده کشور داشته باشد.

وی در ادامه ماهواره را یکی از مهمترین معضلات فرهنگی کشور دانست و گفت: رسانه ها و تلویزیون باید تلاش کنند تا برنامه های جایگزین مناسبی برای جذب مردم و جامعه به سمت رسانه های داخلی داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر به کارگیری مدیریت جهادی در راستای تحقق شعار سال، یادآور شد: مدیران و مسئولان ما باید با مدیریتی صحیح و درست برای بهبود اوضاع مسایل فرهنگی و اقتصادی کشور تلاش کنند.

انتهای پیام

کد N217861

وبگردی