آفتاب
25 فروردین ماه؛

مجمع عمومی فوق‌العاده خانه مطبوعات کردستان برگزار می‌شود

مجمع عمومی فوق‌العاده خانه مطبوعات کردستان برگزار می‌شود

این مجمع در راستای بررسی اساسنامه جدید و بومی سازی آن و پیشنهادات دریافتی اعضای خانه در خصوص اساسنامه و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات دوره ششم خانه مطبوعات برگزار می شود.

مدیر خانه مطبوعات کردستان، از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این خانه به منظور بررسی اساسنامه جدید و بومی سازی آن در روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه جاری خبر داد.

مدیر خانه مطبوعات کردستان ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات این استان روز دوشنبه ۲۵ فروردین با با حضور کلیه اعضا خانه در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

کامل گلباغی تصریح کرد: این مجمع در راستای بررسی اساسنامه جدید و بومی سازی آن و پیشنهادات دریافتی اعضای خانه در خصوص اساسنامه و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات دوره ششم خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات کردستان، اظهار داشت: مطبوعات امروز بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش، وحدت و یکپارچگی اهالی قلم نیاز دارد و هیئت مدیره دوره پنجم این خانه با حفظ استقلال، دوری از سیاست و تنش و با آرامش و امنیت برای برگزاری انتخاباتی آزاد و بی‌طرفانه تلاش می‌کند.

گلباغی، یادآور شد: هیئت مدیره در استقلال کامل و بدون توجه به توصیه‌ها و تنش‌ها بنا دارد دوره ششم انتخابات این خانه را با توجه به اساسنامه جدید همراه با رای اکثریت اعضای خانه برگزار کند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه هیچ کاری جز پیگیری امورات صنفی مطبوعات استان انجام نمی‌دهیم، خاطر نشان کرد: اگر هر یک از اعضای خانه نظری در رابطه با اساسنامه جدید داشته باشد، در این مجمع عمومی نظرات را بررسی و با اکثریت آرا حاضرین در راستای انتخاب هیئت مدیره جدید بر اساس قانون و مقرارت عمل می‌کنیم.

کد N217834

وبگردی