آفتاب
سفیر ایران در بیروت:

پذیرش بین المللی تعیین سرنوشت توسط مردم ، کلید بحران سوریه است

پذیرش بین المللی تعیین سرنوشت توسط مردم ، کلید بحران سوریه است

سفير كشورمان ضمن تشريح مفاد طرح جمهوري اسلامي ايران براي برون رفت سوريه از بحران، پذيرش بين‌المللي نسبت به تعيين سرنوشت سوريه توسط مردم آن كشور را كليد حل بحران حاري در آن كشور توصيف كرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ويكتور ميرچا سفير جديد روماني در لبنان روز جمعه 22 فروردين در محل سفارت جمهوري اسلامي ايران با غضنفر ركن‌آبادي سفير كشورمان ديدار و درباره آخرين تحولات سياسي لبنان و منطقه تبادل نظر کرد.

سفير روماني با تأكيد بر ضرورت تماس‌ها براي درك بهتر شرايط سياسي لبنان و منطقه، نسبت به بهبود وضعيت امنيتي و سياسي در لبنان ابراز اميدواري كرد.

غضنفر ركن‌آبادي نيز ضمن اشاره به سياست جمهوري اسلامي ايران در حمايت از ثبات كشورهاي منطقه و حفظ ارتباط با همه طوايف لبنان، نسبت به سير مثبت تحولات در لبنان و سوريه ابراز خوشبيني کرد.

سفير كشورمان ضمن تشريح مفاد طرح جمهوري اسلامي ايران براي برون رفت سوريه از بحران، پذيرش بين‌المللي نسبت به تعيين سرنوشت سوريه توسط مردم آن كشور را كليد حل بحران حاري در آن كشور توصيف كرد.

طرفين همچنين اهميت تلاش براي تقويت ثبات و امنيت و انسجام ملي در لبنان را در آستانه انتخاب رئيس جمهور دراين كشور مورد تأكيد قرار دادند.

کد N217641

وبگردی