آفتاب

نماینده مردم بجنورد:مردم برای ثبت نام در سامانه هدفمندی یارانه‌ها دغدغه ای نداشته باشند

نماینده مردم بجنورد:مردم برای ثبت نام در سامانه هدفمندی یارانه‌ها دغدغه ای نداشته باشند

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای ثبت نام مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تمهیداتی بیندیشد که قضیه ثبت نام یارانه ها، تکرار موضوع سبد کالا نشود.

قاسم جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: باید دولت و همکاران در وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور جلوگیری از هر گونه اختلال در سامانه ثبت نامی فاز دوم هدفمندی یارانه ها، این قضیه را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به این که عدم ثبت نام افراد در این سامانه به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی می شود به همین منظور باید دولت تمهیدات و زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.

جعفری خطاب به مردم نیز اظهار کرد:مردم برای ثبت نام در سامانه هدفمندی یارانه ها دغدغه ای نداشته باشند مردم می توانند از منزل و یا از طریق پایگاه های اینترنتی و مراکز موجود در سطح شهر نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

وی با اشاره به انصراف برخی از اقشار از دریافت یارانه عنوان کرد:باید مردم اثرات عدم دریافت یارانه را در عمل برای تامین زیر ساخت های لازم در بخش های مختلف همانند بهداشت، درمان، بیمه، آموزش، راه های ارتباطی ببینند.

جعفری در پاسخ به این سوال که برخی از استانداران، معاونین و فرمانداران از دریافت یارانه انصراف داده اند خاطر نشان کرد: برخی از نمایندگان حتی در مرحله اول نیز برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده اند که این بدان معناست که نمایندگان مجلس این بار نیز در این موضوع پیشتاز بودند.

انتهای پیام

کد N216509

وبگردی