آفتاب

اسلام آباد: رزمایش مشترک ایران و پاکستان بیانگر گسترده بودن همکاری های دوجانبه است

اسلام آباد: رزمایش مشترک ایران و پاکستان بیانگر گسترده بودن همکاری های دوجانبه است

اسلام آباد - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد: حضور ناوگان نیروی دریایی پاکستان در آبهای جمهوری اسلامی ایران و برگزاری رزمایش مشترک نیروهای دو کشور بیانگر روابط چند وجهی و همکاریهای گسترده میان تهران و اسلام آباد است.

به گزارش ایرنا، خانم ˈتسنیم اسلمˈ امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با خبرنگاران در اسلام آباد افزود: روابط تاریخی و همکاری های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فقط در یک زمینه محدود نشده بلکه توسعه این تعاملات در ابعاد مختلف مشهود است .

وی با اشاره به اینکه ایران و پاکستان در حال بررسی و تعیین تاریخ سفر ˈنواز شریفˈ نخست وزیر پاکستان به تهران هستند، افزود: اسلام آباد خواهان برگزاری نشستی با حضور مقامات دو کشور پیش از دیدار نواز شریف از تهران به منظور تهیه دستور کار مهم این سفر است.

تسنیم اسلم خاطرنشان کرد: هماهنگی ها میان مقامات تهران و اسلام آباد به منظور نهایی شدن تاریخ سفر نواز شریف و دیدار با مقام های ارشد این کشور به منظور گسترش روابط دو جانبه در حال انجام است.

پیش تر ˈسرتاج عزیزˈ مشاور ارشد نخست وزیر پاکستان در امنیت ملی و امور خارجی اعلام کرده بود: نواز شریف با هدف ارتقای سطح روابط تهران و اسلام آباد، در ماه مه - اردیبهشت- و یا ژوئن - خرداد- آینده از تهران دیدن خواهد کرد.

آساق**ا.ر**1095 ** شبس 1551
کد N216177

وبگردی