آفتاب
نماینده مردم اهر و هریس:

توزیع عادلانه خدمات از اهداف مهم قانون هدفمندی یارانه‌هاست

توزیع عادلانه خدمات از اهداف مهم قانون هدفمندی یارانه‌هاست

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات نظام اسلامی در بین آحاد مختلف مردم از اهداف مهم قانون هدفمندی یارانه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، عباس فلاحی باباجان در جلسه شورای اداری اهر، قانون هدفمندی یارانه‌ها را یکی از افتخارات نظام اسلامی در جهت بهره مندی عموم افراد جامعه با بهره گیری از راهکارهای مناسب برشمرد و افزود: با اجرای این قانون قطعاً دولت خواهد توانست از محل صرفه جویی و درآمد به کمک تولید و اشتغال برود.

وی اقتصاد مقاومتی و بهره مندی از توانمندی‌های داخلی در جهت رسیدن به خودکفایی را گامی مهم و اساسی در مقابله با حربه‌های تحریم دشمنان نظام و انقلاب برشمرد و افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید باید سرلوحه کاری همه مسئولان باشد و همه در حوزه کاری خود با تلاش مضاعف گام‌های عملی در این زمینه بردارند.

وی، تأکید کرد: شهرستان اهر با قابلیت‌های بالقوه محلی مناسب برای سرمایه گذاری بوده و شهرک 247 هکتار اهر با زیرساخت‌های لازم آماده برای سرمایه گذاران است که امیدواریم در سال جدید با همکاری مردم و مسئولین در توسعه صنایع اشتغالزا گام‌های جدی برداشته شود.

انتهای پیام

کد N215957

وبگردی