آفتاب
در دیدار با سفیر ایران

رییس جمهوری سابق لبنان: مقاومت ، رژیم صهیونیستی را به ستوه آورده است

رییس جمهوری سابق لبنان: مقاومت ، رژیم صهیونیستی را به ستوه آورده است

بیروت – ایرنا - ژنرال« امیل لحود» رییس جمهوری سابق لبنان با اشاره به پیروزی های مقاومت در همه صحنه ها، تاکید کرد : تنها عاملی که رژیم صهیونیستی را به ستوه آورده و برنامه های این رژیم غاصب و حامیان آن را در صحنه منطقه ای به بن بست رسانده ، مقاومت است».

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری سابق لبنان روز چهارشنبه در دیدار «غضنفر رکن آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان افزود: به همین دلیل پیشتازان مقاومت همواره هدف حملات و توطئه های رژیم اشغالگر قدس و حامیان بین المللی آن بوده اند.

وی در عین حال تاکید کرد که شرایط کنونی منطقه و جهان را فرصتی مناسب برای جبهه مقاومت دانست.

رییس جمهوری سابق لبنان خاطرنشان کرد: در زمان حال حاضر رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری دو خطر بزرگ در مقابل ملت های منطقه هستند.

ژنرال لحود همچنین ابراز امیدواری کرد که لبنان با انتخاب به موقع رئیس جمهوری باصلابت و توانمند، بتواند بر مشکلات پیش روی خود غلبه کرده و راه ثبات و تعالی را در پیش گیرد.

لحود و رکن آبادی در این دیدار درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه گفت وگو و تبادل نظر کردند.

سفیر ایران در لبنان بار دیگر بر سیاست ثابت و اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ثبات و استقرار داخلی و تقویت وحدت ملی در لبنان تأکید کرد.

رکن آبادی ابراز امیدواری کرد که مرحله حساس انتخاب رئیس جمهوری در لبنان نیز با درایت و توافق رهبران سیاسی این کشور با موفقیت پشت سر گذاشته شود و زمینه برقراری امنیت، آرامش و ثبات هرچه بیشتر در لبنان فراهم گردد.

خاورم ** 1324
کد N215130

وبگردی