آفتاب

عراقچی: نمایندگان 8 وزارت‌خانه و ارگان در کمیسیون نظارت بر اجرای توافق ژنو حضور دارند

عراقچی: نمایندگان 8 وزارت‌خانه و ارگان در کمیسیون نظارت بر اجرای توافق ژنو حضور دارند

معاون وزیر خارجه ایران گفت: اگر لازم باشد دور بعدی مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 در حاشیه نشست کمیته مقدماتی بازنگری بر ان. پی.تی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعزامی به وین، سید عباس عراقچی درباره شرکت‌ها و ارگان‌های شرکت کننده در کمیسیون مشترک نظارت بر اجرای توافق ژنو گفت: وزارت‌خانه‌های نفت، صنعت معدن تجارت، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، علوم و تحقیقات و چند ارگان دیگر و در مجموع از هشت ارگان و نهاد مربوطه نمایندگانی در این نشست حضور دارند.

وی گفت که سرپرستی هیات ایرانی در کمیسیون نظارت بر اجرای توافق ژنو به عهده بعیدی نژاد، مدیرکل سیاسی وزارت خارجه و از سوی 1+5 استفان کلمنت است.

این عضو تیم مذاکره کننده درباره نشست کارشناسی ایران و 1+5 برای دور بعدی مذاکرات اظهار کرد: اگر لازم باشد در حاشیه نشست کمیته مقدماتی بازنگری بر ان. پی. تی نشست کارشناسی برگزار می‌شود.

وی درباره محور این مذاکرات تصریح کرد: دو سه موضوع است که قرار شد آن‌ها مشورت کنند و ما فکر می‌کنیم نیاز است درباره آن‌ها بحث کارشناسی شود و قرار شد بعد از مشورت آن‌ها خانم اشمید نتیجه را به بنده اعلام کنند.

انتهای پیام

کد N215100

وبگردی