آفتاب
رحماندوست در نطق میان دستور:

دولت متصدیان اداری خود را موظف به رعایت موازین اسلامی کند

دولت متصدیان اداری خود را موظف به رعایت موازین اسلامی کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: دولت متصدیان اداری خود را موظف کند با رعایت موازین اسلامی در جامعه حاضر شوند و امر به معروف پررنگ شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه در نطق میان دستورش با تبریک روز ملی فناوری هسته ای، گفت: این روز، روز خشم علیه استکبار است اما ما را چه شده که شاهد تکریم این روز در مجلس شورای اسلامی نیستیم.

وی از دولت خواست الگوی توسعه ایرانی اسلامی را رعایت کند و اظهار داشت: دولت باید با رعایت بسته نهاد خانواده ترتیب ازدواج جوانان را فراهم کند و با رعایت بسته عدالت اجتماعی شرایط استفاده عادلانه از بیت المال را ایجاد کند.

رحماندوست خطاب به نمایندگان مجلس گفت: از نمایندگان مجلس درخواست می کنم بسته حقوق شهروندی ایران اسلامی را فراهم کنند و از بی قانونی هایی که الان اتفاق می افتد، جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اهمیت امر به امر معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: قوه قضائیه جایگاه خود را در جامعه نظرسنجی کند و ساختار خود را بر اساس آن تنظیم کند. بدانیم بر سر طلاب ولایی ما چه می آید.

نماینده مردم تهران ادامه داد: دولت متصدیان اداره خود را موظف کند با رعایت موازین اسلامی در جامعه حاضر شوند و مراکز گردشگری شهرداری و میراث فرهنگی شئونات اسلامی را رعایت کنند.

رحماندوست در پایان گفت: دولت برای رعایت ظواهر اسلامی به چقدر قانون نیاز دارد، در صحرای قیامت شهدا یقه ما را می گیرند. رواج بی حجابی تضعیف جمهوری اسلامی ایران است. اروپائیان ما را به شیوه ای می خواهند که لایق خودشان است.

 

کد N213603

وبگردی