آفتاب

نماینده مردم مسجد سلیمان: شاخص‌های AFC را رعایت می‌کنیم/ می‌خواهیم در خانه میزبان باشیم

نماینده مردم مسجد سلیمان: شاخص‌های AFC را رعایت می‌کنیم/ می‌خواهیم در خانه میزبان باشیم

نماینده مردم مسجد سلیمان در خانه ملت گفت: تمامی نگرانی‌ها و شاخص‌های سازمان لیگ را برای میزبانی نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر برطرف خواهیم کرد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: باید صعود غرورآفرین و مقتدرانه تیم نفت مسجد سلیمان به مسابقات لیگ برتر که بار دیگر فوتبال ایران را به مهد اصلی خود رساند، به مردم مسجد سلیمان تبریک می‌گویم؛ مردمی که شایستگی این جشن و پایکوبی را دارند.

وی با بیان اینکه با تلاش و اراده تمامی مجموعه باشگاه نفت مسجد سلیمان این نتیجه رقم خورد، اظهار کرد: علی‌رغم تمامی نامهربانی‌ها و برخی کارشکنی‌ها توانستیم با اقتدار راهی لیگ برتر شده و نشان دهیم پتاسنیل بازیکنان نفت مسجد سلیمان بسیار بالاست.

نماینده شهرستان‌های مسجدسلیمان، لآلی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور هواداران مسجد سلیمانی در بندرعباس نشان دهنده علاقه وافر مردم این خطه به فوتبال است، خاطرنشان کرد: یک هزار هوادار فاصله 1200 کیلومتری مسجد سلیمان تا بندرعباس را با هزینه شخصی طی کرده تا از نزدیک در جشن صعود تیم نفت مسجد سلیمان شرکت کنند که تمامی این موارد از جوشش فوتبال در این خطه نشأت می‌گیرد.

جلیلی با بیان اینکه از امروز تمامی مسئولان شهر مسجد سلیمان در تلاش برای فراهم کردن امکانات و شاخص‌های مورد نظر سازمان لیگ برتر خواهد بود، اضافه کرد: شرکت نفت جمهوری این آمادگی را دارد تا تمامی استانداردهای لازم و خواسته‌های سازمان لیگ برتر برای گرفتن مجوز AFC و اعطا مجوز میزبانی در مسابقات لیگ برتر در مسجد سلیمان را فراهم کند تا نشان دهیم هواداران مسجد سلیمان از شعور و فرهنگ بالایی برخوردار هستند.

وی در پایان گفت: مردم مسجد سلیمان نگران هیچ موضوعی نبوده و این وعده را می‌دهم که نفت مسجد سلیمان با قدرت در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده و در خانه خود از تیم‌های حریف پذیرایی می کند.

انتهای پیام

کد N213326

وبگردی