آفتاب
یک فعال دانشجویی:

صداوسیما در قبال فرهنگ‌سازی برای هدفمندی یارانه‌ها مسئولیت دارد

صداوسیما در قبال فرهنگ‌سازی برای هدفمندی یارانه‌ها مسئولیت دارد

مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشکده ریاضی دانشگاه امیرکبیر گفت: صداوسیما به این عنوان که تریبون کل ملت ایران است، نسبت به آگاه‌سازی مساله خوداظهاری یارانه نقدی یا نه به آن وظیفه دارد.

محمدشریف قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: روشی که رسانه ملی در قبال مساله هدفمندی یارانه‌ها در پیش گرفته مناسب نیست. نباید به طور مستقیم در تبریک‌های نوروزی، سریال‌ها و تبلیغات مانند آموزش‌های دبستانی از این مساله با مردم سخن گفت زیرا چنین برنامه‌هایی بازتاب مناسبی نخواهد داشت.

وی همچنین گفت: تا به امروز طرح مشخصی از طرف دولت برای هزینه‌ها و جزئیات یارانه‌ها مطرح نشده است. در شرایط فعلی بهتر است اعضای هیأت دولت با حضور در برنامه‌های صداوسیما طرح و برنامه‌هایشان را با مردم در میان بگذارند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: از ابتدا قرار بود هدفمندی یارانه‌ها بصورت خوشه‌ای انجام شود ولی انجام نشد. حالا دوباره قرار است که چنین کاری صورت گیرد اما بدست آوردن اطلاعات دقیق از عموم مردم برای دولت بسیار سخت‌ و غیرممکن است. به همین جهت است که در حال حاضر تمام امید مسئولان به صداقت مردم است.

قیصری در پایان گفت: با توجه به اینکه اعتماد مردم به مسئولان خدشه‌دار شده است، باید گفت که شعار دادن و وعده دادن برای مردم اهمیتی ندارد. مردم زمانی که قدرت خرید خود را بالا ببینند، احساس امنیت و اعتماد به دولت خواهند داشت و از همین طریق است که مردم وضعیت اقتصادی را درک می‌کنند.

انتهای پیام

کد N212975

وبگردی